Prý ten kočárek vystavovali slunečnímu svitu

April 23, 2019

Nadšení rodiče, plni očekávání svého prvního dítka, na nic nečekali a koupili kočárek s dostatečným předstihem. Přáli si, aby bylo pro miminko vše nachystáno včas. Z údajně dokonale funkčního kočárku, se vyklubal nefunkční kus. Přední kolečka nezatáčela, jak měla a celá konstrukce byla uvolněná. Zklamaní rodiče tedy kočárek v hodnotě 15 000 Kč ihned reklamovali.

Radost z procházek s kočárkem netrvala dlouho a po měsíci se vyskytla stejná vada a kočárek dokonce měnil barvu. Rozárka si tak musela chvíli odpočinout od jízd v kočárku a počkat si na další vyřízení reklamace. Ta byla vyřízena rychle a podle servisní zprávy i nejlépe, jak mohla – údajně došlo k opravě kolečka i dotažení celé konstrukce, ovšem vyblednutí korbičky označili za nesprávné užívání, tedy přílišné vystavování slunečnímu svitu

Ani druhá reklamace nepomohla a po pár týdnech musel tatínek absolvovat celý reklamační proces znovu. Po dvou týdnech mu ale odepsali, že se závada na kolečkách a konstrukci neprojevila a změnu barvy argumentovali stejně, tudíž se reklamace zamítá. Pokud chce prý nadále něco řešit, ať si nechá udělat znalecký posudek a podá žalobu. To je však samo o sobě finančně a časově velice zatěžující. Všichni víme, že po narození dítěte mají rodiče úplně jiné starosti, proto se tatínek obrátil na nás

Prostudovali jsme reklamační dokumentaci a komunikaci s prodávajícím a došli jsme k závěru, že tatínek je samozřejmě v tomto případě v právu. Sepsali jsme proto velmi důraznou výzvu prodejci, aby svůj postoj k vyřizování reklamace změnil, v opačném případě jsme byli připraveni za klienta nechat vypracovat znalecký posudek a podat žalobu k soudu. Jeden by nevěřil, jaké zázraky se pak začaly dít – závada se najednou projevila, a to nejen ta s kolečky a konstrukcí, ale i ta se změnou barvy. Dokonce byl rodině bezplatně poskytnut náhradní kočárek po celou dobu vyřizování reklamace. Prodávající poté navrhl výměnu všech vadných komponentů za nové a bezvadné. Rodiče byli z nového přístupu prodávajícího mile překvapeni a s navrženým řešením souhlasili. Kočárek nyní plní své poslání bezvadně, a hlavně rodiče nemuseli utrácet peníze za znalecké posudky a soudy. Kdyby si rodiče nechali vypracovat znalecký posudek a soudně po prodejci vymáhali částku 15 000 Kč, museli by nejprve z vlastních prostředků vynaložit částku zhruba 21 750 Kč (částka zahrnuje soudní poplatek, posudek soudního znalce a 3 úkony právního zastoupení).  

Zkrátka a jednoduše, se silným partnerem v zádech jako je pojištění právní ochrany od D.A.S. se nemusíte bát nikoho, kdo by vás chtěl krátit na vašich právech. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 2 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek