Reklamace je prý silná káva

Jan. 11, 2018

Pan Tomáš je, jako mnozí z nás, milovníkem dobré kávy a rád si své potěšení dopřává v té nejvyšší kvalitě. O to větší zklamání se dostaví, když se nový profesionální kávovar od prémiové značky během několika týdnů porouchá. Tím spíš, když Vám jeho prodejce tvrdí, že jste si jej rozbili sami.

Pan Tomáš si chtěl udělat radost a pořídil si do svého nového bydlení kvalitní kávovar za bezmála 55 000 Kč, aby byla rána v novém bytě ještě krásnější. Po pár týdnech kávovar přestal fungovat, jak měl, a proto jej pan Tomáš odvezl k reklamaci a žádal jeho opravu. Po necelém měsíci mu bylo sděleno, že kávovar zrezl vinou pana Tomáše a opravu nelze provést v rámci reklamace.

Vzhledem k tomu, o jakou závadu se jednalo a jak se prodejce zachoval, jsme nechali vypracovat znalecký posudek. Náklady na jeho zpracování jsme samozřejmě za pana Tomáše hradili my. Z posudku pak naprosto jasně plynulo, že koroze části kávovaru nebyla způsobena špatnou údržbou, jak se prodejce snažil pana Tomáše přesvědčit. Na vině bylo použití nevhodného materiálu přímo výrobcem.

Obratem jsme prodejce kontaktovali, abychom mu předložili znalecký posudek a znovu uplatnili nárok pana Tomáše na bezplatnou opravu nefunkčního přístroje. Vzhledem k jednoznačnosti znaleckého posudku neměl prodejce jinou možnost, než nárok uznat a kávovar nechat opravit. Nyní už si pan Tomáš může opět rána užívat naplno.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Pojišťovna a škrábanec

Pojišťovna a škrábanec

Řidička vozu jedoucího za panem Mirkem na křižovatce neodhadla situaci a na mokré vozovce nedokázala včas zabrzdit. Náraz sice nebyl nijak silný, ale i tak dokázal citelně poškodit zadní část vozidla pana Mirka. Pojišťovna řidičky mu ale po opravě sdělila, že opravu nemůže proplatit celou, protože nárazník byl poškozený už před nehodou. Škrábanci.

Celý článek
Před týdnem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Dovolená v pětihvězdičkovém resortu v populárním letovisku nabrala nechtěné otáčky už při cestě z letiště. Vše začalo havárií autobusu, kterým pan Ivo s rodinou jeli, a pokračovalo několika výpověďmi před policií napříč celou dovolenou. Po návratu domů se však cestovní kancelář s kompenzací moc nepředvedla.

Celý článek
Před 2 týdny

Podvnodník na vlně

Podvnodník na vlně

Loni na jaře vrcholila panika okolo evropského nařízení GDPR. Mnoho podnikavých duší postavilo své výdělky na strachu z neznámého, z vysokých pokut, šíření bludů a pořádání zbytečných školení. Jeden takový to zkoušel i na pana Jaromíra.

Celý článek