Reklamace je prý silná káva

11. ledna 2018

Pan Tomáš je, jako mnozí z nás, milovníkem dobré kávy a rád si své potěšení dopřává v té nejvyšší kvalitě. O to větší zklamání se dostaví, když se nový profesionální kávovar od prémiové značky během několika týdnů porouchá. Tím spíš, když Vám jeho prodejce tvrdí, že jste si jej rozbili sami.

Pan Tomáš si chtěl udělat radost a pořídil si do svého nového bydlení kvalitní kávovar za bezmála 55 000 Kč, aby byla rána v novém bytě ještě krásnější. Po pár týdnech kávovar přestal fungovat, jak měl, a proto jej pan Tomáš odvezl k reklamaci a žádal jeho opravu. Po necelém měsíci mu bylo sděleno, že kávovar zrezl vinou pana Tomáše a opravu nelze provést v rámci reklamace.

Vzhledem k tomu, o jakou závadu se jednalo a jak se prodejce zachoval, jsme nechali vypracovat znalecký posudek. Náklady na jeho zpracování jsme samozřejmě za pana Tomáše hradili my. Z posudku pak naprosto jasně plynulo, že koroze části kávovaru nebyla způsobena špatnou údržbou, jak se prodejce snažil pana Tomáše přesvědčit. Na vině bylo použití nevhodného materiálu přímo výrobcem.

Obratem jsme prodejce kontaktovali, abychom mu předložili znalecký posudek a znovu uplatnili nárok pana Tomáše na bezplatnou opravu nefunkčního přístroje. Vzhledem k jednoznačnosti znaleckého posudku neměl prodejce jinou možnost, než nárok uznat a kávovar nechat opravit. Nyní už si pan Tomáš může opět rána užívat naplno.

Sjednejte si nezávaznou schůzku. Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Včera

Ten horší vlhký sen

Ten horší vlhký sen

Kdo bydlí v rodinném domě nebo na chatě, ví, jakou neplechu dokáže nadělat vlhkost. Obzvlášť na jaře, kdy všechno taje a příroda se probouzí ze zimního spánku. Izolace je jasná volba, ale co když se pokazí?

Celý článek
Před týdnem

Na přírodu můžeme být krátcí, na pojištovny ale ne!

Na přírodu můžeme být krátcí, na pojištovny ale ne!

Kdo by neměl rád své auto? Každý se snaží chránit ho, jak jen může. Třeba i připojištěním proti živelným pohromám. O to větší šok je, když pojišťovna začne hledat výmluvy, proč Vaše pojistka konkrétní živelnou událost nekryje.

Celý článek
Před 2 týdny

Ledová sprcha

Ledová sprcha

V létě je všechno lepší, dobrá nálada srší odevšad a člověk by mohl pořádat jednu chlazenou dobrotu za druhou. Pan Vladimír to moc dobře věděl, a proto se rozhodl prodat svůj stroj na ledovou tříšť. Jednoduchá kupní smlouva, prodával známé… Zkrátka nečekal žádné komplikace. A co myslíte? Byly? Na osm let!

Celý článek