Reklamace je prý silná káva

Jan. 11, 2018

Pan Tomáš je, jako mnozí z nás, milovníkem dobré kávy a rád si své potěšení dopřává v té nejvyšší kvalitě. O to větší zklamání se dostaví, když se nový profesionální kávovar od prémiové značky během několika týdnů porouchá. Tím spíš, když Vám jeho prodejce tvrdí, že jste si jej rozbili sami.

Pan Tomáš si chtěl udělat radost a pořídil si do svého nového bydlení kvalitní kávovar za bezmála 55 000 Kč, aby byla rána v novém bytě ještě krásnější. Po pár týdnech kávovar přestal fungovat, jak měl, a proto jej pan Tomáš odvezl k reklamaci a žádal jeho opravu. Po necelém měsíci mu bylo sděleno, že kávovar zrezl vinou pana Tomáše a opravu nelze provést v rámci reklamace.

Vzhledem k tomu, o jakou závadu se jednalo a jak se prodejce zachoval, jsme nechali vypracovat znalecký posudek. Náklady na jeho zpracování jsme samozřejmě za pana Tomáše hradili my. Z posudku pak naprosto jasně plynulo, že koroze části kávovaru nebyla způsobena špatnou údržbou, jak se prodejce snažil pana Tomáše přesvědčit. Na vině bylo použití nevhodného materiálu přímo výrobcem.

Obratem jsme prodejce kontaktovali, abychom mu předložili znalecký posudek a znovu uplatnili nárok pana Tomáše na bezplatnou opravu nefunkčního přístroje. Vzhledem k jednoznačnosti znaleckého posudku neměl prodejce jinou možnost, než nárok uznat a kávovar nechat opravit. Nyní už si pan Tomáš může opět rána užívat naplno.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 2 dny

Ach, ty Alpy

Ach, ty Alpy

Klára a Tomáš spolu vždycky rádi jezdili na nejrůznější dobrodružství. Tentokrát jim do oka padly majestátní Alpy a horské ferraty, které chtěli společně překonat. Z pohodového výletu se však nakonec vyklubala hotová noční můra.

Celý článek
Před týdnem

Filutové z pojišťovny

Filutové z pojišťovny

Stalo se vám někdy, že jste poctivě platili pojistné, a když jste potřebovali pomoc, pojišťovna se na vás otočila zády? Takovou zkušenost má i pan Karel, který si pohár hořkosti vypil do úplného dna. Jak si poradil s nespravedlností pojišťovny?

Celý článek
Před 2 týdny

Kočičí láska

Kočičí láska

Kdo by nemiloval kočky? Malá chlupatá stvoření s roztomilým kukučem. Velkou lásku pro ně choval i pan Petr a jeho partnerka Ilona, kteří si spolu pořídili dvě koťátka: Fiu a Lily. Těšili se až je spolu budou vychovávat, mazlit a hrát si s nimi. Realita ale byla jiná, než plánovali.

Celý článek