Reklamace je prý silná káva

Jan. 11, 2018

Pan Tomáš je, jako mnozí z nás, milovníkem dobré kávy a rád si své potěšení dopřává v té nejvyšší kvalitě. O to větší zklamání se dostaví, když se nový profesionální kávovar od prémiové značky během několika týdnů porouchá. Tím spíš, když Vám jeho prodejce tvrdí, že jste si jej rozbili sami.

Pan Tomáš si chtěl udělat radost a pořídil si do svého nového bydlení kvalitní kávovar za bezmála 55 000 Kč, aby byla rána v novém bytě ještě krásnější. Po pár týdnech kávovar přestal fungovat, jak měl, a proto jej pan Tomáš odvezl k reklamaci a žádal jeho opravu. Po necelém měsíci mu bylo sděleno, že kávovar zrezl vinou pana Tomáše a opravu nelze provést v rámci reklamace.

Vzhledem k tomu, o jakou závadu se jednalo a jak se prodejce zachoval, jsme nechali vypracovat znalecký posudek. Náklady na jeho zpracování jsme samozřejmě za pana Tomáše hradili my. Z posudku pak naprosto jasně plynulo, že koroze části kávovaru nebyla způsobena špatnou údržbou, jak se prodejce snažil pana Tomáše přesvědčit. Na vině bylo použití nevhodného materiálu přímo výrobcem.

Obratem jsme prodejce kontaktovali, abychom mu předložili znalecký posudek a znovu uplatnili nárok pana Tomáše na bezplatnou opravu nefunkčního přístroje. Vzhledem k jednoznačnosti znaleckého posudku neměl prodejce jinou možnost, než nárok uznat a kávovar nechat opravit. Nyní už si pan Tomáš může opět rána užívat naplno.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek