Reklamace je prý silná káva

Jan. 11, 2018

Pan Tomáš je, jako mnozí z nás, milovníkem dobré kávy a rád si své potěšení dopřává v té nejvyšší kvalitě. O to větší zklamání se dostaví, když se nový profesionální kávovar od prémiové značky během několika týdnů porouchá. Tím spíš, když Vám jeho prodejce tvrdí, že jste si jej rozbili sami.

Pan Tomáš si chtěl udělat radost a pořídil si do svého nového bydlení kvalitní kávovar za bezmála 55 000 Kč, aby byla rána v novém bytě ještě krásnější. Po pár týdnech kávovar přestal fungovat, jak měl, a proto jej pan Tomáš odvezl k reklamaci a žádal jeho opravu. Po necelém měsíci mu bylo sděleno, že kávovar zrezl vinou pana Tomáše a opravu nelze provést v rámci reklamace.

Vzhledem k tomu, o jakou závadu se jednalo a jak se prodejce zachoval, jsme nechali vypracovat znalecký posudek. Náklady na jeho zpracování jsme samozřejmě za pana Tomáše hradili my. Z posudku pak naprosto jasně plynulo, že koroze části kávovaru nebyla způsobena špatnou údržbou, jak se prodejce snažil pana Tomáše přesvědčit. Na vině bylo použití nevhodného materiálu přímo výrobcem.

Obratem jsme prodejce kontaktovali, abychom mu předložili znalecký posudek a znovu uplatnili nárok pana Tomáše na bezplatnou opravu nefunkčního přístroje. Vzhledem k jednoznačnosti znaleckého posudku neměl prodejce jinou možnost, než nárok uznat a kávovar nechat opravit. Nyní už si pan Tomáš může opět rána užívat naplno.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek