Reklamace na draka

Sept. 16, 2020

Jak si ulehčit práci? Přece šikovnými nástroji a kvalitním vybavením. S touto myšlenkou šel pan Honza kupovat příslušenství na svůj milovaný traktor do jedné kamenné prodejny. V tu chvíli ještě netušil, že nákup dvou radlic a nosníku udělají více škody než užitku.

Zemědělství bylo vždy Honzovou vášní. A aby mu práce šla lépe od ruky, rozhodl se pořídit ke svému traktoru další příslušenství – dva kusy radlice a nosník pluhů. Prodejcem byl ujištěn, že tyto věci budou pasovat k jeho traktoru. Pan Honza si příslušenství zakoupil a odcházel domů spokojen se svou koupí. Pocit spokojenosti se však vytratil, hned co zjistil, že radlice a nosník se nedají na traktor našroubovat. Ještě ten samý den se pan Honza vydal do prodejny, aby zboží vyreklamoval. 

Pan Honza vyplnil reklamační protokol a čekal na odpověď. Uplynulo už 30 dní, ale žádné odezvy se nedočkal. Rozhodl se proto, že od smlouvy odstoupí, a to taky udělal. Prodejce filuta mu ovšem nedal kopii reklamačního protokolu a pan Honza tak u sebe neměl jediný důkaz. Aby toho nebylo málo, po pár dnech panu Honzovi přišel e-mail, že mu bude vrácena pouze část kupní ceny, a to pouze za jednu radlici.

V tu chvíli panu Honzovi už došla trpělivost a zavolal si na pomoc právníky z D.A.S. Ti prodejci sdělili, že klient v souladu s platnou právní úpravou od kupní smlouvy odstoupil a má nyní nárok na vrácení kupní ceny. Prodejce však žádost zamítl s vysvětlením, že vadný je pouze jeden kus zboží. Ani s touto odpovědí se naši právníci nespokojili a zdůraznili prodejci, že klientovo odstoupení od smlouvy je z důvodu nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě, nikoli práva z vadného plnění.

Co na to prodejce? Ten konečně připustil právo pana Honzy a chystal se mu poslat peníze na jeho bankovní účet. Pan Honza ovšem bankovní účet nevyužíval, a proto chtěl vyplatit částku přímo v hotovosti. Právníci z D.A.S. opět zakročili a vymohli pro svého klienta výplatu v hotovosti. Pan Honza vítězoslavně odcházel se svými penězi a s vědomím, že D.A.S. mu vždy kryje záda.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek