Reklamace na draka

Sept. 16, 2020

Jak si ulehčit práci? Přece šikovnými nástroji a kvalitním vybavením. S touto myšlenkou šel pan Honza kupovat příslušenství na svůj milovaný traktor do jedné kamenné prodejny. V tu chvíli ještě netušil, že nákup dvou radlic a nosníku udělají více škody než užitku.

Zemědělství bylo vždy Honzovou vášní. A aby mu práce šla lépe od ruky, rozhodl se pořídit ke svému traktoru další příslušenství – dva kusy radlice a nosník pluhů. Prodejcem byl ujištěn, že tyto věci budou pasovat k jeho traktoru. Pan Honza si příslušenství zakoupil a odcházel domů spokojen se svou koupí. Pocit spokojenosti se však vytratil, hned co zjistil, že radlice a nosník se nedají na traktor našroubovat. Ještě ten samý den se pan Honza vydal do prodejny, aby zboží vyreklamoval. 

Pan Honza vyplnil reklamační protokol a čekal na odpověď. Uplynulo už 30 dní, ale žádné odezvy se nedočkal. Rozhodl se proto, že od smlouvy odstoupí, a to taky udělal. Prodejce filuta mu ovšem nedal kopii reklamačního protokolu a pan Honza tak u sebe neměl jediný důkaz. Aby toho nebylo málo, po pár dnech panu Honzovi přišel e-mail, že mu bude vrácena pouze část kupní ceny, a to pouze za jednu radlici.

V tu chvíli panu Honzovi už došla trpělivost a zavolal si na pomoc právníky z D.A.S. Ti prodejci sdělili, že klient v souladu s platnou právní úpravou od kupní smlouvy odstoupil a má nyní nárok na vrácení kupní ceny. Prodejce však žádost zamítl s vysvětlením, že vadný je pouze jeden kus zboží. Ani s touto odpovědí se naši právníci nespokojili a zdůraznili prodejci, že klientovo odstoupení od smlouvy je z důvodu nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě, nikoli práva z vadného plnění.

Co na to prodejce? Ten konečně připustil právo pana Honzy a chystal se mu poslat peníze na jeho bankovní účet. Pan Honza ovšem bankovní účet nevyužíval, a proto chtěl vyplatit částku přímo v hotovosti. Právníci z D.A.S. opět zakročili a vymohli pro svého klienta výplatu v hotovosti. Pan Honza vítězoslavně odcházel se svými penězi a s vědomím, že D.A.S. mu vždy kryje záda.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek