Reklamace na draka

Sept. 16, 2020

Jak si ulehčit práci? Přece šikovnými nástroji a kvalitním vybavením. S touto myšlenkou šel pan Honza kupovat příslušenství na svůj milovaný traktor do jedné kamenné prodejny. V tu chvíli ještě netušil, že nákup dvou radlic a nosníku udělají více škody než užitku.

Zemědělství bylo vždy Honzovou vášní. A aby mu práce šla lépe od ruky, rozhodl se pořídit ke svému traktoru další příslušenství – dva kusy radlice a nosník pluhů. Prodejcem byl ujištěn, že tyto věci budou pasovat k jeho traktoru. Pan Honza si příslušenství zakoupil a odcházel domů spokojen se svou koupí. Pocit spokojenosti se však vytratil, hned co zjistil, že radlice a nosník se nedají na traktor našroubovat. Ještě ten samý den se pan Honza vydal do prodejny, aby zboží vyreklamoval. 

Pan Honza vyplnil reklamační protokol a čekal na odpověď. Uplynulo už 30 dní, ale žádné odezvy se nedočkal. Rozhodl se proto, že od smlouvy odstoupí, a to taky udělal. Prodejce filuta mu ovšem nedal kopii reklamačního protokolu a pan Honza tak u sebe neměl jediný důkaz. Aby toho nebylo málo, po pár dnech panu Honzovi přišel e-mail, že mu bude vrácena pouze část kupní ceny, a to pouze za jednu radlici.

V tu chvíli panu Honzovi už došla trpělivost a zavolal si na pomoc právníky z D.A.S. Ti prodejci sdělili, že klient v souladu s platnou právní úpravou od kupní smlouvy odstoupil a má nyní nárok na vrácení kupní ceny. Prodejce však žádost zamítl s vysvětlením, že vadný je pouze jeden kus zboží. Ani s touto odpovědí se naši právníci nespokojili a zdůraznili prodejci, že klientovo odstoupení od smlouvy je z důvodu nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě, nikoli práva z vadného plnění.

Co na to prodejce? Ten konečně připustil právo pana Honzy a chystal se mu poslat peníze na jeho bankovní účet. Pan Honza ovšem bankovní účet nevyužíval, a proto chtěl vyplatit částku přímo v hotovosti. Právníci z D.A.S. opět zakročili a vymohli pro svého klienta výplatu v hotovosti. Pan Honza vítězoslavně odcházel se svými penězi a s vědomím, že D.A.S. mu vždy kryje záda.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Podvodník na telefonu

Podvodník na telefonu

Na podvodníky dnes narazíte na každém rohu. Stejnou zkušenost má i pan Dalibor, kterému se podařilo naletět na podvodnou telefonickou smlouvu. Jak z toho nakonec vyvázl? To se dozvíte v našem příběhu.

Celý článek
Před týdnem

Nečekaná klička ve smlouvě

Nečekaná klička ve smlouvě

Pojištění by mělo sloužit jako velká záchranná síť, která vás v případě problémů vždycky chytí. To si myslel i pan Lukáš, který pevně doufal, že pojištění odpovědnosti ho ochrání před všemi riziky jeho podnikání. V tom se ale spletl. Když pomoc pojišťovny potřeboval nejvíce, tak našla si kličku, jak jeho nárok obejít. Jak si pan Lukáš nakonec poradil?

Celý článek
Před 3 týdny

Milionové odškodné

Milionové odškodné

Jedna nevinná jízda na čtyřkolce a hrozivý pád – to je příběh pana Ondřeje, který na tento den bude vzpomínat ještě dlouho. Jak se popasoval se svými zraněními a neústupnou pojišťovnou, která mu odmítala vyplatit spravedlivou částku za následky jeho úrazu?

Celý článek