Řidič náklaďáku v nesnázích

Jan. 24, 2019

„Jó řidič, ten tvrdej chleba má,“ zpívá Láďa Vodička ve své nejznámější písni. A nejen řidič, ale častokrát i jeho zaměstnavatel. Zaměstnanec našeho klienta se se svým nákladním vozidlem bez svého zavinění stal účastníkem dopravní nehody v zahraničí. Policie se však k pomoci neměla.

Déšť, mlha – zkrátka podzim se vším všudy. Zaměstnanec našeho klienta, pan Jakub, jel se svým náklaďákem zpátky domů z Rakouska. Náhle protijedoucí vozidlo vyjelo ze svého pruhu a čelně nabouralo do nákladního vozidla, které řídil pan Jakub. Jako zázrakem se nic vážného nestalo, jen řidič protijedoucího vozidla utrpěl lehké zranění a byl převezen do nemocnice. Pan Jakub, ačkoliv silně otřesený, zůstal na místě, aby jednal s policií. Ta mu však odmítla poskytnout jakékoliv informace či kontaktní údaje o viníkovi nehody či o jeho pojištění. Podal výpověď a dál se s ním policie nemínila bavit.

Zaměstnavatel pana Jakuba nechal poškozené nákladní vozidlo odtáhnout do Česka a marně se potom snažil od policie získat alespoň protokol o nehodě. Obrátil se proto na nás, abychom jemu a jeho zaměstnanci v této nelehké situaci pomohli. Ihned jsme nechali zpracovat znalecký posudek, důrazně si od rakouské policie vyžádali protokol o dopravní nehodě a dále jsme vedením případu pověřili ostříleného advokáta, který se specializuje právě na odpovědnostní vztahy v mezinárodní dopravě.

Advokát pak už měl snadnou, nicméně velmi důležitou práci. S vyčíslenými nároky našeho klienta kontaktoval rakouskou odpovědnostní pojišťovnu viníka. A pak už všechno šlo jako po drátkách. Pojišťovna nárok našeho klienta uznala a bez okolků uhradila všechny náklady, které dopravní nehoda našemu klientovi a panu Jakubovi přinesla. Celkem se jednalo o 1 246 000,- Kč a 1 895,- €. Svůj podíl na úspěchu má ale i sám klient, který nám poskytl pečlivě vypracovanou dokumentaci a poctivě všechny nároky doložil.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek