Řidič náklaďáku v nesnázích

Jan. 24, 2019

„Jó řidič, ten tvrdej chleba má,“ zpívá Láďa Vodička ve své nejznámější písni. A nejen řidič, ale častokrát i jeho zaměstnavatel. Zaměstnanec našeho klienta se se svým nákladním vozidlem bez svého zavinění stal účastníkem dopravní nehody v zahraničí. Policie se však k pomoci neměla.

Déšť, mlha – zkrátka podzim se vším všudy. Zaměstnanec našeho klienta, pan Jakub, jel se svým náklaďákem zpátky domů z Rakouska. Náhle protijedoucí vozidlo vyjelo ze svého pruhu a čelně nabouralo do nákladního vozidla, které řídil pan Jakub. Jako zázrakem se nic vážného nestalo, jen řidič protijedoucího vozidla utrpěl lehké zranění a byl převezen do nemocnice. Pan Jakub, ačkoliv silně otřesený, zůstal na místě, aby jednal s policií. Ta mu však odmítla poskytnout jakékoliv informace či kontaktní údaje o viníkovi nehody či o jeho pojištění. Podal výpověď a dál se s ním policie nemínila bavit.

Zaměstnavatel pana Jakuba nechal poškozené nákladní vozidlo odtáhnout do Česka a marně se potom snažil od policie získat alespoň protokol o nehodě. Obrátil se proto na nás, abychom jemu a jeho zaměstnanci v této nelehké situaci pomohli. Ihned jsme nechali zpracovat znalecký posudek, důrazně si od rakouské policie vyžádali protokol o dopravní nehodě a dále jsme vedením případu pověřili ostříleného advokáta, který se specializuje právě na odpovědnostní vztahy v mezinárodní dopravě.

Advokát pak už měl snadnou, nicméně velmi důležitou práci. S vyčíslenými nároky našeho klienta kontaktoval rakouskou odpovědnostní pojišťovnu viníka. A pak už všechno šlo jako po drátkách. Pojišťovna nárok našeho klienta uznala a bez okolků uhradila všechny náklady, které dopravní nehoda našemu klientovi a panu Jakubovi přinesla. Celkem se jednalo o 1 246 000,- Kč a 1 895,- €. Svůj podíl na úspěchu má ale i sám klient, který nám poskytl pečlivě vypracovanou dokumentaci a poctivě všechny nároky doložil.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek