S dobře naloženým vozem by se prý nic nestalo

Oct. 19, 2017

Lehce namrzlá vozovka a už to jede. Lehce přidrzlá pojišťovna a jede to dvojnásob. Kabina nákladního vozu pana Vojtěcha utrpěla po nehodě značné škody. Jenže pojišťovna vyrazila do boje s oblíbenými výlukami a zpochybnila způsob, jakým pan Vojtěch připevnil svůj náklad. Znalecký posudek byl pro ni jen kus papíru. Pro soud ovšem nikoli.

Řidiči z povolání moc dobře vědí, že si náhoda nevybírá a nepříjemné dopravní situace potkávají i ty nejzkušenější řidiče. Pan Vojtěch si pro takové účely pořídil havarijní pojištění. Když se pak jeho vůz stal na zledovatělém povrchu neovladatelným a náklad kvůli následnému nárazu poškodil zezadu kabinu, spoléhal se na svou pojišťovnu, že mu pomůže s úhradou oprav. Vše poctivě zdokumentoval a požádal pojišťovnu o výplatu pojistného plnění za poškození kabiny. Jenže narazil podruhé.

Pojišťovna odmítla vyplatit panu Vojtěchovi pojistné plnění a závěr odůvodnila tak, že na škody způsobené věcí přepravovanou se vztahuje výluka z pojistných podmínek. Pan Vojtěch na nic nečekal a požádal nás o pomoc. Upozornili jsme pojišťovnu, že pan Vojtěch náklad řádně upevnil a pro jeho zabezpečení víc udělat nemohl. I když jsme však nechali vypracovat znalecký posudek, který potvrzoval standardní zajištění nákladu, pojišťovna trvala na svém.

Zahájili jsme soudní řízení, během kterého pojišťovna nadále zpochybňovala tvrzení pana Vojtěcha i předložený znalecký posudek a upozorňovala na výluku z pojistných podmínek. Soud musel nechat připravit revizní znalecký posudek, na jehož základě se ukázalo, že k poškození vozu došlo skutečně kvůli nárazu během nehody, a vyloučilo, že by pan Vojtěch náklad špatně upevnil. Pojišťovna ustoupila, navrhla soudní smír, uhradila opravu vozu a také náklady soudního řízení.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek