Sedačka prý není žádná trampolína

Dec. 26, 2016

Nemusíte být zrovna princezna na hrášku, abyste toužili po pohodlném podloží pro své pozadí. Zejména pokud vaše sedací souprava ještě voní novotou. Paní Irena byla však jak na trní. Zakoupená sedačka po půl roce připomínala spíše pryčnu a prodejce se tvářil, že je vše v pořádku. Reklamaci odmítal a paní Irena nevěděla, kudy kam.

Výběr nové sedací soupravy bývá ve spoustě rodin velkou událostí. Musí být pohodlná, aby si na ní odpočinul manžel po práci, dost prostorná, aby se vešla rodinná návštěva, ale také odolná, aby přežila útok dětí. Paní Irena si jednu takovou našla na internetu a objednala s dovážkou až do domu. Do obývacího pokoje sedla perfektně. Ovšem po půl roce se projevilo nekvalitní molitanové čalounění a při každém posezení se do hýždí bolestivě otlačoval dřevěný hranol vnitřní kostry.

Paní Irena vše poctivě zdokumentovala a obrátila se na prodejce s žádostí o reklamaci. Domnívala se, že vady jsou natolik zřejmé, že nebude s vrácením peněz větší problém. Prodejce však o reklamaci nechtěl nic slyšet a požadoval po paní Ireně zaslání sedačky k posouzení, a to na její náklady. Paní Irena však měla právní ochranu, a tak jsme další kroky podnikli my.

Prodejce reklamaci odmítal i po výzvě z naší strany. Nechali jsme tedy vypracovat znalecký posudek, který jednoznačně potvrzoval nekvalitní materiál. V ten okamžik již prodejce pochopil závažnost celé situace. Požádal o navrácení sedací soupravy a uhradil jak její kupní cenu, tak dopravu a znalecký posudek.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek