Sedačka prý není žádná trampolína

Dec. 26, 2016

Nemusíte být zrovna princezna na hrášku, abyste toužili po pohodlném podloží pro své pozadí. Zejména pokud vaše sedací souprava ještě voní novotou. Paní Irena byla však jak na trní. Zakoupená sedačka po půl roce připomínala spíše pryčnu a prodejce se tvářil, že je vše v pořádku. Reklamaci odmítal a paní Irena nevěděla, kudy kam.

Výběr nové sedací soupravy bývá ve spoustě rodin velkou událostí. Musí být pohodlná, aby si na ní odpočinul manžel po práci, dost prostorná, aby se vešla rodinná návštěva, ale také odolná, aby přežila útok dětí. Paní Irena si jednu takovou našla na internetu a objednala s dovážkou až do domu. Do obývacího pokoje sedla perfektně. Ovšem po půl roce se projevilo nekvalitní molitanové čalounění a při každém posezení se do hýždí bolestivě otlačoval dřevěný hranol vnitřní kostry.

Paní Irena vše poctivě zdokumentovala a obrátila se na prodejce s žádostí o reklamaci. Domnívala se, že vady jsou natolik zřejmé, že nebude s vrácením peněz větší problém. Prodejce však o reklamaci nechtěl nic slyšet a požadoval po paní Ireně zaslání sedačky k posouzení, a to na její náklady. Paní Irena však měla právní ochranu, a tak jsme další kroky podnikli my.

Prodejce reklamaci odmítal i po výzvě z naší strany. Nechali jsme tedy vypracovat znalecký posudek, který jednoznačně potvrzoval nekvalitní materiál. V ten okamžik již prodejce pochopil závažnost celé situace. Požádal o navrácení sedací soupravy a uhradil jak její kupní cenu, tak dopravu a znalecký posudek.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek