Sedačka prý není žádná trampolína

26. prosince 2016

Nemusíte být zrovna princezna na hrášku, abyste toužili po pohodlném podloží pro své pozadí. Zejména pokud vaše sedací souprava ještě voní novotou. Paní Irena byla však jak na trní. Zakoupená sedačka po půl roce připomínala spíše pryčnu a prodejce se tvářil, že je vše v pořádku. Reklamaci odmítal a paní Irena nevěděla, kudy kam.

Výběr nové sedací soupravy bývá ve spoustě rodin velkou událostí. Musí být pohodlná, aby si na ní odpočinul manžel po práci, dost prostorná, aby se vešla rodinná návštěva, ale také odolná, aby přežila útok dětí. Paní Irena si jednu takovou našla na internetu a objednala s dovážkou až do domu. Do obývacího pokoje sedla perfektně. Ovšem po půl roce se projevilo nekvalitní molitanové čalounění a při každém posezení se do hýždí bolestivě otlačoval dřevěný hranol vnitřní kostry.

Paní Irena vše poctivě zdokumentovala a obrátila se na prodejce s žádostí o reklamaci. Domnívala se, že vady jsou natolik zřejmé, že nebude s vrácením peněz větší problém. Prodejce však o reklamaci nechtěl nic slyšet a požadoval po paní Ireně zaslání sedačky k posouzení, a to na její náklady. Paní Irena však měla právní ochranu, a tak jsme další kroky podnikli my.

Prodejce reklamaci odmítal i po výzvě z naší strany. Nechali jsme tedy vypracovat znalecký posudek, který jednoznačně potvrzoval nekvalitní materiál. V ten okamžik již prodejce pochopil závažnost celé situace. Požádal o navrácení sedací soupravy a uhradil jak její kupní cenu, tak dopravu a znalecký posudek.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Včera

Bez placení by to nešlo

Bez placení by to nešlo

Náš klient provozuje automobilovou nákladní dopravu. A jako každý podnikatel občas narazí na zákazníka, který se k placení zrovna dvakrát nemá a jen dokola omílá, že peníze už odeslal, že je odešle zítra a další bezduché výmluvy.

Celý článek
Před týdnem

Nesmyslná výpověď

Nesmyslná výpověď

Po 15 odpravovaných letech pro velký obchodní řetězec obdržela paní Irma od svého zaměstnavatele výpověď pro hrubé porušení zákonných povinností. Prý měla manipulovat s evidencí pracovní docházky. Ničeho takového si ale paní Irma nebyla vědomá. Jednala totiž na pokyn nadřízených.

Celý článek
Před týdnem

Střet vozidla se zvěří – základní pravidla a nároky

Střet vozidla se zvěří – základní pravidla a nároky

Se začátkem podzimu přichází období, v němž je větší část dne zahalena do tmy. Pro řidiče to znamená zvýšené riziko srážky s lesní zvěří, která je také na podzim nejaktivnější. Shrnuli jsme pro vás základní pravidla prevence a chování po střetu se zvěří a také možnosti, jak co nejméně pocítit následky způsobené nehodou.

Celý článek