Sliby - chyby, cestovní kancelář ostrouhala

March 22, 2018

Aby cestovní kanceláře prodaly své zájezdy, jsou schopné svým potenciálním klientům nakukat prakticky cokoliv. Když Vám ale dovolenou pokazí lži cestovní kanceláře, rozhodně to nenechávejte jen tak. Jako to nenechal pan František.

Pan František s manželkou dospěli k názoru, že jejich dcera je již dost velká na to, aby se mohla začít učit potápět. Vybrali proto luxusní zájezd do Egypta, o kterém cestovní kancelář tvrdila, že je pro potápění přímo ideální, navíc prý ve vyhlášené lokalitě. V rámci příprav na zájezd pak pan František zakoupil sobě i zbytku rodiny nákladné vybavení pro potápěče – amatéry.

Ihned po příjezdu ale čekala na pana Františka s celou jeho rodinou nemilé překvapení. Hotel se sice označoval za pětihvězdičkový, ale pokoje byly malé a zatuchlé, jídel malý výběr, navíc studených. Vrcholem všeho bylo špatně umyté nádobí, kterého byl navíc nedostatek.  Ze všeho nejhorší ale bylo zjištění, že jediný přístup do moře je možný po zrezlém a rozpadlém žebříku a v neustále rozbouřeném moři nejsou k vidění žádné rozmanité korálové útesy či barevné rybičky, ale pouze písek a sem tam mořský ježek. Každý do moře tak byl adrenalinovým zážitkem, na jehož konci byl pouze smutek.

Ještě v Egyptě se ale manželka pana Františka obrátila na DASku. Telefonicky jsme jí doporučili, aby vše reklamovali ihned u delegáta na místě, vše pečlivě nafotili a natočili a zajistili si svědky. Po návratu jsme na základě poskytnutých důkazních materiálů zaslali cestovní kanceláři výzvu na poskytnutí slevy z ceny zájezdu. Ta byla nejprve odmítnuta, ale následně pod tíhou předložených důkazů a argumentace, že pláž byla výslovně doporučována jako vhodná k potápění, a to i pro malé děti a začátečníky, vrátila klientům požadovaný obnos 75.000 Kč. K tomu jako omluvu poskytla patnáctiprocentní slevu na další zájezd.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek