Sliby - chyby, cestovní kancelář ostrouhala

22. března 2018

Aby cestovní kanceláře prodaly své zájezdy, jsou schopné svým potenciálním klientům nakukat prakticky cokoliv. Když Vám ale dovolenou pokazí lži cestovní kanceláře, rozhodně to nenechávejte jen tak. Jako to nenechal pan František.

Pan František s manželkou dospěli k názoru, že jejich dcera je již dost velká na to, aby se mohla začít učit potápět. Vybrali proto luxusní zájezd do Egypta, o kterém cestovní kancelář tvrdila, že je pro potápění přímo ideální, navíc prý ve vyhlášené lokalitě. V rámci příprav na zájezd pak pan František zakoupil sobě i zbytku rodiny nákladné vybavení pro potápěče – amatéry.

Ihned po příjezdu ale čekala na pana Františka s celou jeho rodinou nemilé překvapení. Hotel se sice označoval za pětihvězdičkový, ale pokoje byly malé a zatuchlé, jídel malý výběr, navíc studených. Vrcholem všeho bylo špatně umyté nádobí, kterého byl navíc nedostatek.  Ze všeho nejhorší ale bylo zjištění, že jediný přístup do moře je možný po zrezlém a rozpadlém žebříku a v neustále rozbouřeném moři nejsou k vidění žádné rozmanité korálové útesy či barevné rybičky, ale pouze písek a sem tam mořský ježek. Každý do moře tak byl adrenalinovým zážitkem, na jehož konci byl pouze smutek.

Ještě v Egyptě se ale manželka pana Františka obrátila na DASku. Telefonicky jsme jí doporučili, aby vše reklamovali ihned u delegáta na místě, vše pečlivě nafotili a natočili a zajistili si svědky. Po návratu jsme na základě poskytnutých důkazních materiálů zaslali cestovní kanceláři výzvu na poskytnutí slevy z ceny zájezdu. Ta byla nejprve odmítnuta, ale následně pod tíhou předložených důkazů a argumentace, že pláž byla výslovně doporučována jako vhodná k potápění, a to i pro malé děti a začátečníky, vrátila klientům požadovaný obnos 75.000 Kč. K tomu jako omluvu poskytla patnáctiprocentní slevu na další zájezd.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek