Spory se nemusí proplachtit

July 19, 2022

Když má pojišťovna něco zaplatit, je velká šance, že z toho bude chtít vycouvat. Takovou zkušenost měl i pan Radek, který netušil, co má s kličkami pojišťovny dělat. Naštěstí si k sobě povolal právníky D.A.S., kteří už věděli, jak celou situaci vyřešit.

Pan Radek je zdatný kamioňák, který o své vozidlo pečuje, jak nejlépe umí. Jednoho dne ho však čekala nepříjemná zpráva: „Městem otřásla bouřka, která nadělala velké škody,“ ozvalo se ve zprávách. Jen jak to slyšel, jel se podívat na nejbližší parkoviště, kde měl zaparkovaný svůj milovaný kamion. Co se ale nestalo. Ztrouchnivělý strom spadl na jeho vozidlo a poškodil horní plachtu. „Bez plachty přece jet nemůžu,“ kroutil nešťastně hlavou nad vzniklou spouští. 

Po chvilce smutku se rozhodl kontaktovat pojišťovnu a požádal ji o proplacení zničené plachty. Jenže to by nebyla pojišťovna, kdyby se nesnažila vzít platbu oklikou. Panu Radkovi sice peníze poslala, ale výrazně snížila cenu plachty. Prý kvůli tomu, že byla stará. 

„Stará, nestará. Ta plachta je základní částí kamionu,“ vysvětloval pan Radek právníkům D.A.S., které požádal o pomoc. Právníci všechno řádně prostudovali a začali případ ihned řešit, protože věděli, že pravda je na straně klienta. S neprůstřelnými důkazy se obrátili na pojišťovnu a netrpělivě očekávali její odpověď. 

Netrvalo dlouho a pojišťovna se ozvala zpět. Její odpověď potěšila hlavně pana Radka. Ve zprávě totiž oznamovala, že souhlasí s právníky D.A.S. a že doplatí zbylou částku. „Ještě že jsem vás požádal o pomoc. Bez vás bych se svého práva nedomohl,“ řekl s úsměvem pan Radek. Příběh má šťastný konec a nová plachta mu dělá radost při každé jízdě.  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek