Sept. 25, 2019
Jedno pondělní odpoledne se maminka pana Daniela vracela z dovolené a on, jako správný syn, ji jel vyzvednout na letiště. V dopravní špičce byl Pražský okruh samozřejmě jedno velké parkoviště. Cesta nakonec byla o to horší, že jej přehlédl řidič kamionu a rozjel se přímo do jeho vozidla.
Pan Daniel už byl se svým autem zařazený do jízdního pruhu, když v tom do jeho vozidla najel kamion a několik metrů jej tlačil před sebou, než si všiml překážky v cestě. Naštěstí se nikomu nic nestalo – odnesly to jen plechy na vozidle pana Daniela, tahači se nestalo nic. Po vystoupení z kamionu jeho řidič poplašeně křičel, že vozidlo pana Daniela vůbec neviděl. Naštěstí se oběma řidičům nakonec podařilo zachovat chladnou hlavu a pan Daniel zavolal na nonstop linku D.A.S.
Specialista na naší lince panu Danielovi přesně vylíčil, jak správně vyplnit záznam o dopravní nehodě, jak nehodu zdokumentovat a mnohé další cenné rady, které pan Daniel využil při nahlašování pojistné události odpovědnostní pojišťovně řidiče kamionu. Ten byl naštěstí rozumný, nedělal problémy, nesnažil se svou vinu shazovat na kohokoliv jiného a poskytl panu Danielovi všechnu potřebnou součinnost.
Pak už pan Daniel doma jen nahlásil nehodu pojišťovně, u které měl řidič kamionu sjednané povinné ručení a nahrál do jejího systému požadované dokumenty. Jeho vozidlo pak přišel obhlídnout technik od pojišťovny a po cca třech týdnech obdržel pan Daniel od odpovědnostní pojišťovny řidiče kamionu plnění ve výši 24 659,- Kč. A pan Daniel? Ten byl nesmírně rád, že se v krizové a psychicky náročné situaci měl o koho opřít – zákaznická linka D.A.S. mu kromě cenných rad poskytla také důležitou psychickou podporu.