Stan s vlastní koupelnou

July 13, 2018

Léto je ideální příležitost, aby člověk někam vyrazil – na vodu, na hudební festival, nebo třeba s přáteli na túru. A kdy jindy vyrazit se stanem? Pan Jindřich si chtěl udělat radost a koupil si nový, rodinný – aby byl i do budoucna. Ještě, než ale vyrazil, zjistil, že do něj zatéká.

Pan Jindřich nový turistický stan cvičně složil v zahradě za domem, aby pak nebyl před přáteli za nemehlo. Když už byl stan postavený, řekl si, že ho nechá venku přes noc, aby měl jistotu, že vše drží a funguje, jak má. Ještě štěstí, že to udělal – v noci pršelo a další den ráno našel místo stanu malý krytý bazén.

Pracně stan vylil, vytřel, nechal vyschnout, ještě pracněji složil a odnesl ho do obchodu na reklamaci. Dovolenou absolvoval se starým, ale alespoň funkčním stanem a po necelém měsíci se v obchodě dozvěděl, že reklamaci nelze uznat. Stan prý špatně postavil, tím poškodil švy, tudíž si za vše může sám a má prý smůlu. A protože se jednalo o stan za bezmála 12 000,- Kč, tedy žádný šlendrián, odpověď pana Jindřicha dopálila a předal případ nám.

Na věc jsme se podívali a na první pohled nám bylo jasné, že je pan Jindřich v právu. Nejprve jsme to zkusili po dobrém a zaslali prodejci žádost o přehodnocení vyřízení reklamace, kdy jsme poukázali na absurditu jeho tvrzení. To nezabralo, a tak jsme nechali na naše náklady vypracovat znalecký posudek. V něm znalec potvrdil, že stan měl doslova odfláknuté švy, které v kritických místech nebyly vůbec podlepené. V návaznosti na posudek jsme poslali prodejci předžalobní výzvu, na kterou ale také nereagoval. Ignorace prodejce nás donutila nečekat déle a podali jsme žalobu. Ten náhle otočil, že o žádný soud nestojí, že se omlouvá a nabízí panu Jindřichovi možnost vybrat si u něj v obchodě zboží za celkem 15 000,- Kč. Tuto možnost pan Jindřich přijal a my žalobu vzali zpět v celém rozsahu.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Paní Helena se připravovala na velkou vlasovou proměnu. Její plány ale překazila pandemie koronaviru, kvůli které musela zaplacenou vlasovou terapii přerušit. Peníze jí ovšem klinika nechtěla vrátit. Jak se s touto šlamastikou vypořádala? A jak jí pomohli právníci D.A.S.?

Celý článek
Před měsícem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Koronavirové pandemii se podařilo překazit mnoho plánů. Jedním z nich byl i plánovaný rodinný pobyt pana Jirky. Zaplacenou zálohu však hotel nechtěl vydat zpět. Jak si právníci poradili s vymáháním peněz?

Celý článek
Před měsícem

Přetahovaná s pojišťovnou

Přetahovaná s pojišťovnou

Když se nám stane úraz, spoléháme nejen na péči doktorů, ale také na zdravotní pojišťovnu, která by nám měla pomoci pokrýt náklady za léčbu a rekonvalescenci. Důvěru v ní vkládal i pan Ladislav, kterému operace kolene přinesla celoživotní zdravotní následky. Pojišťovna se však k němu obrátila zády.

Celý článek