Štěrk se prý prostě jen tak vznesl

Sept. 27, 2017

Levitující lidé už dávno netáhnou. Nejnovější šlágr představují levitující kamínky. A zdaleka nepřicházejí v míru! Poletují si kolem silnic a rozbíjejí čelní skla projíždějících vozidel. Zaútočily i na pana Stanislava. A co čert nechtěl, nejenže se stal obětí tohoto hrozného spiknutí, ale navíc mu pojišťovna nechtěla věřit.

Když si čelní sklo čas od času vybere za svou toaletu jeden z prolétajících opeřenců, zaskřípe se zuby, ale jede se dál. Když ovšem čelní sklo využije jako přistávací plochu kamínek, který odlétl od kola před námi jedoucího vozu, začíná opravdová patálie. Čelní sklo pana Stanislava bylo po takovém zásahu na odpis. Naštěstí druhý řidič přijal svůj díl odpovědnosti a podepsal záznam o dopravní nehodě, který posloužil panu Stanislavovi jako základ pro uplatnění nároku na úhradu škody u viníkovy pojišťovny. Zdánlivě banální situace ovšem rázem doznala řádné praskliny.

Pojišťovna se nechala slyšet, že neexistují dostatečné důkazy, že kamínek, který poškodil čelní sklo pana Stanislava, skutečně odlétl od kol jejího klienta. Shodné tvrzení obou řidičů nezahrnula do úvahy, protože nemohli vidět, jak se událost stala. Záznam o nehodě považovala pojišťovna za snůšku předpokladů a domněnek, a odmítla proto uhradit panu Stanislavovi škodu způsobenou na čelním skle.

Obstarali jsme vyjádření spolujezdců obou řidičů, kteří celou situaci popsali podobným způsobem jako řidiči. Navíc vyšlo najevo, že se na krajnici silnice nacházela vrstva štěrku a v okamžiku nárazu kamínku neprojíždělo v blízkosti žádné jiné vozidlo. Pojišťovně pod tíhou nově dodaných důkazů nezbylo nic jiného, než panu Stanislavovi pojistné plnění vyplatit. A panu Stanislavovi spadl kamínek ze srdce.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek