Štěstí přeje připravenému

June 7, 2021

Kdo je připraven, není zaskočen. Velké záchranné lano může představovat i pojištění právní ochrany, které vám může ušetřit velké náklady a spoustu starostí. Potvrdit to může také pan Martin, kterému se v Německu přihodil jeden nepříjemný incident. A kdyby nebyl řádně připraven, vše mohlo nabrat hodně ošklivý scénář.

Říká se, že náhoda je blbec – nikdy nevíte, kdy se něco přihodí. A proto je lepší být vždy připraven. Na vlastní pěst si to potvrdil také „kamioňák“ Martin, který se svým nákladním autem vydal do sousedního Německa, aby doručil jednu důležitou dodávku. Jízda byla rychlá, plynulá, a tak si pan Martin hvízdal, jak to dneska dobře šlape. Jeho nadšení ale netrvalo dlouho.  

Poté, co dojel do areálu na vyložení dodávky, stalo se něco překvapivého. Stačila jedna chvíle nepozornosti a obsluha vysokozdvižného vozíku, která jela okolo, výrazně poškodila nákladní auto pana Martina. „Co teď budu dělat,“ přemítal v hlavě rozčileně pan Martin. „Mám zavolat šéfovi, nebo kolegům v Německu,“ přemýšlel nahlas. Nakonec se ale rozhodl pro rychlé řešení, které mělo minimalizovat vzniklé škody – zavolat do D.A.S.  

Díky tomu, že pan Martin na nic nečekal, mu právníci mohli ihned říct, jak přesně postupovat. Poradili mu, jaké důkazy na místě zajistit, a zároveň mohli celou situaci vyjednat se správcem areálu, se kterým po telefonu sepsali kompletní záznam o incidentu. Na kolik se škoda vyčíslila? Cena opravy nákladního auta nakonec dosáhla na 379.90 eur, což pro pana Martina nebylo zrovna málo. „Jen se modlím o to, aby mi to pojišťovna proplatila,“ hořekoval pan Martin.  

D.A.S. právníci na nic nečekali a okamžitě začali nehodu řešit s německou pojišťovnou protistrany. Netrvalo dlouho a německá pojišťovna panu Martinovi vyplatila škodu v plné výši, a to bez zbytečných průtahů. „To mi teda spadl kámen ze srdce,“ vydechl s úlevou pan Martin, který se obával toho, že komunikace s německými úřady bude zdlouhavá a komplikovaná. A tato noční můra by se mohla stát skutečností, kdyby právníkům nezavolal včas. Vše ale naštěstí dobře dopadlo a pan Martin už ví, že připravenému štěstí přeje. 

 

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek