Svatba není jen radost, ale také starost

March 7, 2022

Svatební přípravy mohou být náramně vyčerpávající. Paní Marie ale měla ducha organizátora, a tak s přehledem odškrtávala jednu splněnou povinnost za druhou. Překvapila ji však jedna nečekaná událost, která málem zkazila celý obřad. Jak si s touto překážkou poradila?

11. 9. to byl pro manžele Novákovi, dříve ještě snoubence, velký den. Paní Marie o tomto okamžiku snila dlouhá léta, a nechtěla nechat nic náhodě. Slíbila sama sobě i svému nadcházejícímu, že svatební přípravy vezme do svých rukou. Jedním z úkolů bylo sehnat pro svatebčany ubytování v okolí obřadu. „Tento hotel v Písku vypadá jako perfektní místo pro naše hosty,“ zajásala paní Marie, která po náročném hledání konečně našla vysněné ubytování.  

Bez dlouhého otálení se obrátila na hotel a zarezervovala pokoje pro své hosty. Hotel rezervaci potvrdil a paní Marie, jak se sluší a patří, zaplatila zálohu ve výši 5.000 Kč. Měla jen jedno malé přání – požádala hotel, aby se svatebčané mohli ubytovat už v 11:30, aby v poledne mohli odjet na obřad. „Můžete se spolehnout, madam,“ odkýval její požadavky personál hotelu. Všechno šlo jako po drátkách a paní Marie se už nemohla dočkat, až přijde její velký den. 

Velký šok přišel 4 dny před svatbou, kdy se jí z hotelu ozvali s nemilou zprávou. „Moc nás to mrzí, ale check-in bude možný až od 14:00.“ Paní Marie nemohla uvěřit svým vlastním uším. Na rozčilování ale nebyl čas, a tak obratem zrušila svou rezervaci a zajistila pro hosty náhradní ubytování.  

Vše nakonec dobře dopadlo. Svatba se vydařila, hosté byli nadšení. Jediné, co jí vrtalo hlavou, byla uhrazená záloha, kterou jí hotel do dnešního dne nevrátil. Personál hrál strategii mrtvého brouka a na upomínky od paní Marie nereagoval.  

Dvouměsíční ticho prolomila až společnost D.A.S., kterou manželé Novákovi kontaktovali za účelem získání zpět své zálohy. Toto rozhodnutí se jim vyplatilo. Vytrvalost, trpělivost a urgence ze strany právníků přinesly kýžené ovoce. Peníze dorazily na účet Novákových těsně před Štědrým dnem – zkrátka perfektní vánoční dárek, co říkáte? 

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek