Svatba není jen radost, ale také starost

March 7, 2022

Svatební přípravy mohou být náramně vyčerpávající. Paní Marie ale měla ducha organizátora, a tak s přehledem odškrtávala jednu splněnou povinnost za druhou. Překvapila ji však jedna nečekaná událost, která málem zkazila celý obřad. Jak si s touto překážkou poradila?

11. 9. to byl pro manžele Novákovi, dříve ještě snoubence, velký den. Paní Marie o tomto okamžiku snila dlouhá léta, a nechtěla nechat nic náhodě. Slíbila sama sobě i svému nadcházejícímu, že svatební přípravy vezme do svých rukou. Jedním z úkolů bylo sehnat pro svatebčany ubytování v okolí obřadu. „Tento hotel v Písku vypadá jako perfektní místo pro naše hosty,“ zajásala paní Marie, která po náročném hledání konečně našla vysněné ubytování.  

Bez dlouhého otálení se obrátila na hotel a zarezervovala pokoje pro své hosty. Hotel rezervaci potvrdil a paní Marie, jak se sluší a patří, zaplatila zálohu ve výši 5.000 Kč. Měla jen jedno malé přání – požádala hotel, aby se svatebčané mohli ubytovat už v 11:30, aby v poledne mohli odjet na obřad. „Můžete se spolehnout, madam,“ odkýval její požadavky personál hotelu. Všechno šlo jako po drátkách a paní Marie se už nemohla dočkat, až přijde její velký den. 

Velký šok přišel 4 dny před svatbou, kdy se jí z hotelu ozvali s nemilou zprávou. „Moc nás to mrzí, ale check-in bude možný až od 14:00.“ Paní Marie nemohla uvěřit svým vlastním uším. Na rozčilování ale nebyl čas, a tak obratem zrušila svou rezervaci a zajistila pro hosty náhradní ubytování.  

Vše nakonec dobře dopadlo. Svatba se vydařila, hosté byli nadšení. Jediné, co jí vrtalo hlavou, byla uhrazená záloha, kterou jí hotel do dnešního dne nevrátil. Personál hrál strategii mrtvého brouka a na upomínky od paní Marie nereagoval.  

Dvouměsíční ticho prolomila až společnost D.A.S., kterou manželé Novákovi kontaktovali za účelem získání zpět své zálohy. Toto rozhodnutí se jim vyplatilo. Vytrvalost, trpělivost a urgence ze strany právníků přinesly kýžené ovoce. Peníze dorazily na účet Novákových těsně před Štědrým dnem – zkrátka perfektní vánoční dárek, co říkáte? 

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek