Svědci prý do nehody nemají co mluvit

Jan. 30, 2017

Nehoda. Prekérní situace pro všechny zúčastněné. Když se ale viník dobrovolně přizná a svědci jeho výpověď potvrdí, měla by likvidace pojistné události běžet jako na drátkách. V to také doufal pan František, když po nehodě, kterou nezpůsobil, potřeboval vyměnit poškozené čelní sklo u svého vozu. To se ale spletl. Pojišťovna dokonce zpochybnila autentická svědectví.

Poškození čelního skla patří k nejčastějším nepříjemnostem na silnicích. Stačí jeden drobný kamínek a škoda za několik desítek tisíc korun je na světě. Jako v případě pana Františka. Na místní komunikaci ho předjížděl jiný řidič, kterému od kola odlétl kousek štěrku, a pan František si rázem vezl i nechtěného domácího mazlíčka v podobě pavouka přes celé čelní sklo. Oba řidiči na místě sepsali protokol o dopravní nehodě, kde druhý řidič přiznal svou vinu, a pan František tedy mohl uplatnit své nároky vůči pojišťovně druhého řidiče. Alespoň si to myslel.

Protože je pan František velmi svědomitý muž, připojil k dokumentaci pro pojišťovnu kromě protokolu o dopravní nehodě také čestná prohlášení přítomných svědků. Jaké bylo jeho překvapení, když pojišťovna jeho žádost zamítla s odůvodněním, že přítomnost svědků není zapsána v protokolu o dopravní nehodě, a na jejich svědectví tedy nebude brán zřetel, a dále že čelní sklo bylo zjevně poškozeno již před nehodou. Pan František pochopil, že na tento oříšek bude potřebovat tvrdší kalibr.

Na žádost pana Františka jsme se tedy na pojišťovnu obrátili my s upozorněním, že ačkoli se protokol o svědcích nezmiňuje, neznamená to, že jejich svědectví nelze využít. S tím nakonec pojišťovna souhlasila, ale přesto trvala na tom, že poškození skla nebylo způsobeno nehodou. Podrobili jsme tedy dostupné fotografie důkladné analýze a zjistili jsme, že bylo sklo dokonce nové, ještě potažené ochrannou fólií. Po dlouhém rozhodování pojišťovna nakonec ustoupila a vyplatila panu Františkovi na co měl nárok.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když vám pojišťovna sebere vaše jistoty

Když vám pojišťovna sebere vaše jistoty

V životě nikdy nevíte, co vás potká. A proto je dobré být připravený na každou situaci. To byl přístup pana Pavla, který toho za poslední roky zažil opravdu hodně. To ještě nevěděl, že se bude muset vypořádat s další zatěžkávací zkouškou – v podobě sporu s pojišťovnou. Naštěstí na to tentokrát nebyl sám.

Celý článek
Před týdnem

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před 2 týdny

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek