Třikrát opravovaná televize

Jan. 10, 2022

Moderní elektronika má nechvalnou pověst. Prý se vždycky rozbije těsně po záruce. Paní Martina utrhla rekord, neboť její televize přestala fungovat dokonce po 6 měsících. Následný proces reklamace ale nešel tak, jak očekávala. Ještě že měla po svém boku právníky D.A.S.

Mít televizi s dlouhou úhlopříčkou a vynikajícím rozlišením bylo snem paní Martiny už dlouho. Po několika měsících přemýšlení se nakonec rozhodla své přání splnit. „Televize se v obýváku krásně vyjímá a obraz je zkrátka excelentní,“ chválila si svým kamarádkám. Její nadšení, ale brzy vystřídalo zklamání. Po 6 měsících od nákupu se objevila závada. Musela tak svou milovanou televizi poslat na reklamaci a opravu. Naštěstí netrvalo dlouho a technici závadu opravili, takže televize opět fungovala jako nová. 

Co se ale nestalo…Po 3 měsících nastal stejný problém. „To snad není možné,“ rozčilovala se paní Martina, která do televize investovala nemalé peníze. Tolik problémů po méně než roce fungování rozhodně neočekávala. Nic naplat, televize byla opět poslána do obchodu, kde byla reklamace opět kladně vyřízena. Paní Martina nebyla z řešení těchto komplikací zrovna nadšená, ale ocenila to, že jí obchod závadu opravil.  

Možná to zakřikla, možná tomu osud chtěl, ale její vysněná televize se rozbila znovu – už potřetí během 1,5 roku. Tentokrát ale místo opravy chtěla vrátit peníze. Bohužel, napotřetí jí obchod vstříc nevyšel: „Je nám líto, ale závada se během našeho zkoumání neprojevila. Peníze vám bohužel vrátit nemůžeme,“ vymlouval se prodavač. 

Paní Martina dobře věděla, že na vrácení peněz má nárok, a tak se obrátila na právníky D.A.S. „Pokud jste reklamovala televizi kvůli opětovného výskytu vady, máte určitě právo na odstoupení od smlouvy,“ vysvětlili své klientce. Bez váhání proto zaslali výzvu o navrácení kupní částky a netrpělivě čekali na odpověď.  

Neprůstřelná argumentace právníků odvedla své. Reklamační oddělení bez dalších vytáček uznalo svou chybu a slíbilo vrátit paní Martině kupní částku za televizi v celé výši – tedy 20.599 Kč. A co víc, paní Martina díky D.A.S. ušetřila také 5.500 Kč v případném mimosoudním jednání. 

 

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Ředitel versus starosta

Ředitel versus starosta

Když se dva lidé nepohodnou, nejlepším řešením je vzájemná dohoda. Přesně takhle to měl vyřešit pan starosta s panem ředitelem. Místo toho si ale vybral zákeřnější cestu – a to osobní pomstu. Jak D.A.S. zasáhla proti jeho nečestným praktikám?

Celý článek
Před týdnem

Třikrát opravovaná televize

Třikrát opravovaná televize

Moderní elektronika má nechvalnou pověst. Prý se vždycky rozbije těsně po záruce. Paní Martina utrhla rekord, neboť její televize přestala fungovat dokonce po 6 měsících. Následný proces reklamace ale nešel tak, jak očekávala. Ještě že měla po svém boku právníky D.A.S.

Celý článek
Před 2 týdny

Koukej, tady je zelená karta

Koukej, tady je zelená karta

Říká se, že lež má krátké nohy. Toto rčení se potvrdilo i při řešení případu pana Davida, kterého obalamutila jeho bývalá přítelkyně. Naštěstí měl po svém boku šikovné právníky, s nimiž situace nabrala nový směr.

Celý článek