Trojnásobná smůla v autoservisu

19. února 2024

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

„Ale ne, to se mi snad zdá,“ povzdychl si pan Ladislav, když uslyšel nepříjemný zvuk brzd. Dobrou zprávou bylo, že autoservis měl hned za rohem, takže s pískajícími brzdami nemusel jezdit daleko. Oprava proběhla bleskově, a ještě ten stejný den bylo auto připravené.  

Radost z opravy pana Ladislava ale brzy přešla. Zatímco brzdy se zdály v pořádku, začal se ozývat podvozek. „Raději auto dovezu zpět, ať se na to znovu podívají,“ řekl si. Oprava trvala několik dní a mechanik ho ujistil, že teď už je vše „v richtiku“. O to větší překvapení bylo, když ani ne po 10 kilometrech opět uslyšel brzdy doprovázené zápachem spáleniny. „Co to má znamenat,“ řekl rozčileně. Do třetice všeho dobrého…pan Ladislav se opět ocitl v servisu a doufal, že tentokrát to bude naposledy. 

O pár dní dostal nacenění všech oprav a nestačil se divit. Ve faktuře byly nejen opravy za první a druhou návštěvu, ale mechanik mu nad rámec toho sdělil, že bude potřeba objednat zcela nové brzdové kotouče a zaplatit výměnu. S tím pan Ladislav nesouhlasil, a tak se hned obrátil na D.A.S.  

Advokáti se pustili do řešení situace a poslali servisu zprávu: „S naším klientem jste uzavřeli smlouvu o dílo na opravu brzd. Cílem bylo, aby brzdy byly kompletně opraveny a nevykazovaly žádnou vadu. Vzhledem k tomu, že se i po prvotním zásahu objevily problémy, nebyla práce provedena řádně, a klientovi vzniká nárok na bezplatnou opravu.“ 

Autoservis dobře věděl, že D.A.S. nemá smysl rozporovat, a tak přistoupil na to, že si za práci nebude nic účtovat. Pan Ladislav byl s rozhodnutím spokojený a advokátům poděkoval za rychlou asistenci: „Pánové, ušetřili jste mi spoustu starostí a nervů. Teď už musíme jen doufat, že příště zvolím ten správný autoservis.“ 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek