Týdny bez plynu

Nov. 15, 2022

Máte doma teplou vodu? Topíte si podle svého gusta? Pak máte velké štěstí. Pan Oldřich se na týdny ocitl bez plynu, což mu výrazně narušilo jeho každodenní rutinu. Ještě že měl právní ochranu, která mu kryla záda.

Plavková sezóna je už dávno za námi a přichází období, kdy se bez radiátorů a horké sprchy neobejdeme. Takový luxus však nemá každý. Příkladem je pak Oldřich, kterého potkala nepěkná situace.  

Před časem v jeho bytovém domě spadl regulátor ve skříni, kde byl hlavní uzávěr plynu. Aby byla možná oprava, přívod plynu se musel dočasně uzavřít. Problém nastal ve chvíli, kdy mělo dojít k obnovení dodávky plynu. Z bezpečnostních důvodů je totiž důležité, aby u toho byli přítomni i jejich obyvatelé. Přes to zkrátka nejel vlak.  

 Ve čtvrtém patře ale bydlel cizinec, který byl stále na cestách – tentokrát na východě za Uralem. A na žádosti pana Oldřicha i SVJ, aby se dostavil nebo aby umožnil přístup do bytu jiným způsobem, reagoval zamítavě až nepřátelsky. „Co si teď jenom počnu,“ naříkal pan Oldřich, který se už několikátý týden chodil sprchovat k synovi a horkou vodu měl maximálně z rychlovarné konvice.  

Nakonec mu nezbývalo nic jiného než se obrátit na svého přítele v nouzi – pojišťovnu D.A.S. Právníci si uvědomovali závažnost situace, a tak rychle poslali cestovateli ze čtvrtého parta výzvu. V ní ho upozornili na to, že jeho jednání je nejen v rozporu se stanovami SVJ, ale také se zákonem. V důsledku jeho nečinnosti měl pan Oldřich omezená vlastnická práva. 

A jak to dopadlo? Vliv D.A.S. nejspíš sahá až kamsi k sibiřským tundrám, neboť za nějaký čas právníkům přišla zpráva od nadšeného pana Oldřicha. „Nebudete tomu věřit, ale všechno už funguje! Soused dal přístup do bytu prostřednictvím svého zmocněnce, takže celá záležitost je konečně vyřešená.“ Pana Oldřicha teď může hřát nejen ústřední topení, ale také pocit, že ho D.A.S. nikdy nenechá ve štychu. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek