Utopené náklady

April 4, 2019

Pan Jarmil se v klidu vyhříval u hotelového bazénu, když v tom jiná účastnice zájezdu neopatrným pohybem shodila jeho mobilní telefon z lehátka na zem. A jako by to nestačilo, při snaze mobil zvednout ho upustila do bazénu.

Zprvu se zdálo, že celá záležitost bude úplná banalita – nešťastnice měla sjednané pojištění odpovědnosti, tj. „pojistku na blbost“, po návratu ze zájezdu škodu ihned nahlásila a pan Jarmil okamžitě poskytl odpovědnostní pojišťovně všechny požadované podklady. Řešení celé věci se však táhlo přes půl roku. Pojišťovna nejen, že zpochybňovala rozsah škody, ale i to, že ke škodě vůbec došlo. A to měla k dispozici i protokol z autorizovaného servisu, dle kterého oprava vyšla na 6 500,- Kč!

Pojišťovna stále hledala problémy a důvody, proč škodu panu Jarmilovi neuhradit. Tu jí chyběl doklad, tu se jí zdál protokol účelový, až nakonec skutečně rozhodla o přiznání pojistného plnění – milostivě mu zaslala 2 350,- Kč. Výši škody určila ale podle časové ceny telefonu a aby toho nebylo málo, navíc ještě úplně jiného modelu. Zde jsme do hry vstoupili my a převzali zastoupení pana Jarmila.

Ve výzvě, kterou jsme odpovědnostní pojišťovně zaslali, jsme jí vytýkali jednak neúměrně dlouhé řešení celé žádosti, zbytečnou šikanu pana Jarmila (o časové ceně telefonu přece mohla pojišťovna rozhodnout hned a bez podkladů servisu) a požadovali jsme proplacení celé opravy. Po naší výzvě pojišťovna ihned otočila a doplatila panu Jarmilovi zbylých 4 150,- Kč.

A ponaučení na závěr? I ve zdánlivě banálních záležitost je dobré mít někoho, kdo Vám pomůže bránit Vaše práva. Dycky D.A.S.!

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Chyťte advokáta!

Chyťte advokáta!

Někdy si vytáhneme černého Petra a smůla se nám lepí na paty, ať se vydáme kamkoliv. To byl případ paní Martiny, která se dostala do svízelné situace dokonce dvakrát za sebou. Jak se to celé semlelo a jak dokázali právníci D.A.S. obrátit smůlu ve spravedlnost a pořádek?

Celý článek
Před týdnem

Zrada od šéfa

Zrada od šéfa

Jistá práce, zvýšení kvalifikace, skvělý plat. To jsou výhody, kterých se pan Lukáš nemohl dočkat. Jeho nadšené očekávání o nové práci však brzy vystřídal pocit zklamání. A bez právní asistence D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek
Před měsícem

E-shopová trable

E-shopová trable

Nákupy přes e-shop jsou rychlé a pohodlné, ale občas mohou vyústit ve velké zklamání. Takovou zkušenost má i paní Lenka, která byla po rozbalení svého zboží nepříjemně překvapena. V jednu chvíli už se obávala, že ztratí i své peníze. Pak ale do hry vstoupili právníci D.A.S.

Celý článek