Utopené náklady

April 4, 2019

Pan Jarmil se v klidu vyhříval u hotelového bazénu, když v tom jiná účastnice zájezdu neopatrným pohybem shodila jeho mobilní telefon z lehátka na zem. A jako by to nestačilo, při snaze mobil zvednout ho upustila do bazénu.

Zprvu se zdálo, že celá záležitost bude úplná banalita – nešťastnice měla sjednané pojištění odpovědnosti, tj. „pojistku na blbost“, po návratu ze zájezdu škodu ihned nahlásila a pan Jarmil okamžitě poskytl odpovědnostní pojišťovně všechny požadované podklady. Řešení celé věci se však táhlo přes půl roku. Pojišťovna nejen, že zpochybňovala rozsah škody, ale i to, že ke škodě vůbec došlo. A to měla k dispozici i protokol z autorizovaného servisu, dle kterého oprava vyšla na 6 500,- Kč!

Pojišťovna stále hledala problémy a důvody, proč škodu panu Jarmilovi neuhradit. Tu jí chyběl doklad, tu se jí zdál protokol účelový, až nakonec skutečně rozhodla o přiznání pojistného plnění – milostivě mu zaslala 2 350,- Kč. Výši škody určila ale podle časové ceny telefonu a aby toho nebylo málo, navíc ještě úplně jiného modelu. Zde jsme do hry vstoupili my a převzali zastoupení pana Jarmila.

Ve výzvě, kterou jsme odpovědnostní pojišťovně zaslali, jsme jí vytýkali jednak neúměrně dlouhé řešení celé žádosti, zbytečnou šikanu pana Jarmila (o časové ceně telefonu přece mohla pojišťovna rozhodnout hned a bez podkladů servisu) a požadovali jsme proplacení celé opravy. Po naší výzvě pojišťovna ihned otočila a doplatila panu Jarmilovi zbylých 4 150,- Kč.

A ponaučení na závěr? I ve zdánlivě banálních záležitost je dobré mít někoho, kdo Vám pomůže bránit Vaše práva. Dycky D.A.S.!

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Zapomenutý dluh

Zapomenutý dluh

Dluhy se mají platit. Má to jen jednu malou výjimku – po promlčení lhůty na vymáhání tato povinnost odpadá. Co ale dělat, když se najde člověk, který po vás peníze bude chtít i přesto? Jako inspirace poslouží příběh našeho klienta, pana Františka.

Celý článek
Před 2 týdny

Není pila jako pila

Není pila jako pila

Ne všechny reklamace probíhají hladce. Někdy musíte na prodejce zatlačit a sáhnout po právní pomoci. To udělal i pan David a vyplatilo se. Ušetřil si tím nervy, čas i peníze. Inspirujte se příběhem, jak z neúspěšné reklamace stává úspěšná.

Celý článek
Před 2 týdny

Nepovedené Vánoce v Dubaji

Nepovedené Vánoce v Dubaji

Vánoce v teple a u bazénu? To je sen nejednoho z nás. Na exotickou dovolenou se těšili také manželé Vladimír a Iveta, kteří zaplatili nemalou částku za luxusní dubajský hotel. Jejich představy o prvotřídní dovolené se ale rychle rozplynuly.

Celý článek