Utopené náklady

April 4, 2019

Pan Jarmil se v klidu vyhříval u hotelového bazénu, když v tom jiná účastnice zájezdu neopatrným pohybem shodila jeho mobilní telefon z lehátka na zem. A jako by to nestačilo, při snaze mobil zvednout ho upustila do bazénu.

Zprvu se zdálo, že celá záležitost bude úplná banalita – nešťastnice měla sjednané pojištění odpovědnosti, tj. „pojistku na blbost“, po návratu ze zájezdu škodu ihned nahlásila a pan Jarmil okamžitě poskytl odpovědnostní pojišťovně všechny požadované podklady. Řešení celé věci se však táhlo přes půl roku. Pojišťovna nejen, že zpochybňovala rozsah škody, ale i to, že ke škodě vůbec došlo. A to měla k dispozici i protokol z autorizovaného servisu, dle kterého oprava vyšla na 6 500,- Kč!

Pojišťovna stále hledala problémy a důvody, proč škodu panu Jarmilovi neuhradit. Tu jí chyběl doklad, tu se jí zdál protokol účelový, až nakonec skutečně rozhodla o přiznání pojistného plnění – milostivě mu zaslala 2 350,- Kč. Výši škody určila ale podle časové ceny telefonu a aby toho nebylo málo, navíc ještě úplně jiného modelu. Zde jsme do hry vstoupili my a převzali zastoupení pana Jarmila.

Ve výzvě, kterou jsme odpovědnostní pojišťovně zaslali, jsme jí vytýkali jednak neúměrně dlouhé řešení celé žádosti, zbytečnou šikanu pana Jarmila (o časové ceně telefonu přece mohla pojišťovna rozhodnout hned a bez podkladů servisu) a požadovali jsme proplacení celé opravy. Po naší výzvě pojišťovna ihned otočila a doplatila panu Jarmilovi zbylých 4 150,- Kč.

A ponaučení na závěr? I ve zdánlivě banálních záležitost je dobré mít někoho, kdo Vám pomůže bránit Vaše práva. Dycky D.A.S.!

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek