Utopené náklady

April 4, 2019

Pan Jarmil se v klidu vyhříval u hotelového bazénu, když v tom jiná účastnice zájezdu neopatrným pohybem shodila jeho mobilní telefon z lehátka na zem. A jako by to nestačilo, při snaze mobil zvednout ho upustila do bazénu.

Zprvu se zdálo, že celá záležitost bude úplná banalita – nešťastnice měla sjednané pojištění odpovědnosti, tj. „pojistku na blbost“, po návratu ze zájezdu škodu ihned nahlásila a pan Jarmil okamžitě poskytl odpovědnostní pojišťovně všechny požadované podklady. Řešení celé věci se však táhlo přes půl roku. Pojišťovna nejen, že zpochybňovala rozsah škody, ale i to, že ke škodě vůbec došlo. A to měla k dispozici i protokol z autorizovaného servisu, dle kterého oprava vyšla na 6 500,- Kč!

Pojišťovna stále hledala problémy a důvody, proč škodu panu Jarmilovi neuhradit. Tu jí chyběl doklad, tu se jí zdál protokol účelový, až nakonec skutečně rozhodla o přiznání pojistného plnění – milostivě mu zaslala 2 350,- Kč. Výši škody určila ale podle časové ceny telefonu a aby toho nebylo málo, navíc ještě úplně jiného modelu. Zde jsme do hry vstoupili my a převzali zastoupení pana Jarmila.

Ve výzvě, kterou jsme odpovědnostní pojišťovně zaslali, jsme jí vytýkali jednak neúměrně dlouhé řešení celé žádosti, zbytečnou šikanu pana Jarmila (o časové ceně telefonu přece mohla pojišťovna rozhodnout hned a bez podkladů servisu) a požadovali jsme proplacení celé opravy. Po naší výzvě pojišťovna ihned otočila a doplatila panu Jarmilovi zbylých 4 150,- Kč.

A ponaučení na závěr? I ve zdánlivě banálních záležitost je dobré mít někoho, kdo Vám pomůže bránit Vaše práva. Dycky D.A.S.!

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Paní Helena se připravovala na velkou vlasovou proměnu. Její plány ale překazila pandemie koronaviru, kvůli které musela zaplacenou vlasovou terapii přerušit. Peníze jí ovšem klinika nechtěla vrátit. Jak se s touto šlamastikou vypořádala? A jak jí pomohli právníci D.A.S.?

Celý článek
Před měsícem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Koronavirové pandemii se podařilo překazit mnoho plánů. Jedním z nich byl i plánovaný rodinný pobyt pana Jirky. Zaplacenou zálohu však hotel nechtěl vydat zpět. Jak si právníci poradili s vymáháním peněz?

Celý článek
Před měsícem

Přetahovaná s pojišťovnou

Přetahovaná s pojišťovnou

Když se nám stane úraz, spoléháme nejen na péči doktorů, ale také na zdravotní pojišťovnu, která by nám měla pomoci pokrýt náklady za léčbu a rekonvalescenci. Důvěru v ní vkládal i pan Ladislav, kterému operace kolene přinesla celoživotní zdravotní následky. Pojišťovna se však k němu obrátila zády.

Celý článek