Ve svých aukcích prý má tak akorát hokej

Nov. 21, 2016

Dané slovo platí. I když jen elektronické. Anebo ne? Pan Martin prodával v internetové aukci vstupenky na hokej za několik tisíc korun. Kupec se našel velmi rychle, ale ihned po uzavření dohody se po něm slehla zem. Pan Vladimír nemohl prodat vstupenky dalšímu zájemci, takže propadly a ztráta byla na světě.

Reprezentační utkání v ledním hokeji, to je přece takový malý svátek. Vstupenky se neshánějí snadno a především během posledních dní před zápasem se jejich cena šplhá až k závratným výšinám. Pan Vladimír vstupenky k dispozici měl, avšak rozhodl se je prodat v internetové aukci. Vzhledem k tomu, že se jednalo o atraktivní duel, po vstupenkách se jen zaprášilo a pan Vladimír už si chystal obálku, aby vstupenky šťastné kupující odeslal.

Ubíhaly dny, avšak kupující se vůbec neobtěžovala vstupenky zaplatit. Pan Vladimír se s ní pokoušel opakovaně spojit, avšak po určité době zcela přestala komunikovat a zjevně chtěla nechat celou věc vyšumět. S tím se ale pan Vladimír nemohl spokojit - zejména proto, že zápas mezitím již proběhl a vstupenky nebylo možné prodat jinému zájemci. Hrozilo, že pan Vladimír přijde o více než 10 tisíc korun.

Zaslali jsme proto dlužnici výzvu, aby dluh okamžitě uhradila, protože objednáním vstupenek v aukci již uzavřela kupní smlouvu. Dlužnice obratem zareagovala, že skutečným kupcem vstupenek byl její manžel, který je toho času v rakouském vězení, a ona momentálně nemá dostatek peněz. Požádala ale o splátkový kalendář. Nakonec pan Vladimír své peníze získal v deseti měsíčních splátkách.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek