Výše plnění se prý střílí od boku

10. října 2017

Likvidátoři škod - erudovaní odborníci na všechno, kteří o vaší pojistné události vědí víc, než vy sami. Anebo jen prvotřídní herci, kteří zkouší, co jim projde? Pan Filip se kvůli poškozenému vozu setkal s druhou variantou. Dokonce mu kvůli neprofesionálnímu přístupu pojišťovny hrozila žaloba od autoservisu.

Kuny jsou od pohledu roztomilá zvířátka, ale zároveň noční můra všech kurníků a jejich kdákajících nájemníků. Pan Filip své slepičí přítelkyně před řáděním kuny řádně zabezpečil, a zajistil si tak výživnou omeletu k snídani. Zároveň bohužel i návštěvu autoservisu. Hladová kuna se pustila do nedaleko stojícího auta a poškodila součástky v celkové hodnotě téměř 90 000 Kč. Autoservis vše velmi rychle opravil, a protože měl pan Filip sjednané havarijní pojištění, k události se nevracel. Dokud mu nepřišla předžalobní výzva.

Ukázalo se, že pojišťovna pana Filipa likvidovala škodu nekonečně dlouho a ve finále uhradila pouze třetinu částky na faktuře autoservisu, protože „nebyla prokázána souvislost mezi poškozením součástky a pojistnou událostí“. Autoservis tak logicky úhradu požadoval po panu Filipovi, a to s urgentní splatností. Jenže panu Filipovi se vysvětlení pojišťovny nezdálo. Uhradil fakturu, aby se nedostal do potíží, a požádal nás o pomoc s pojišťovnou.

Požádali jsme pojišťovnu, aby své stanovisko k pojistné události a úhradě faktury od autoservisu vysvětlila. Vůz pana Filipa před návštěvou kuny totiž nevykazoval žádné vady, což by podle našeho názoru v případě nefunkční součástky za téměř 60 000 Kč nebylo možné. Pojišťovna se k překvapení našemu i pana Filipa ani nepokoušela cokoli vysvětlovat a rovnou uhradila zbylé pojistné plnění. Zřejmě se záležitostí příliš nezabývala a prostě se snažila utáhnout kohoutek co nejvíce.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek