Výše plnění se prý střílí od boku

Oct. 10, 2017

Likvidátoři škod - erudovaní odborníci na všechno, kteří o vaší pojistné události vědí víc, než vy sami. Anebo jen prvotřídní herci, kteří zkouší, co jim projde? Pan Filip se kvůli poškozenému vozu setkal s druhou variantou. Dokonce mu kvůli neprofesionálnímu přístupu pojišťovny hrozila žaloba od autoservisu.

Kuny jsou od pohledu roztomilá zvířátka, ale zároveň noční můra všech kurníků a jejich kdákajících nájemníků. Pan Filip své slepičí přítelkyně před řáděním kuny řádně zabezpečil, a zajistil si tak výživnou omeletu k snídani. Zároveň bohužel i návštěvu autoservisu. Hladová kuna se pustila do nedaleko stojícího auta a poškodila součástky v celkové hodnotě téměř 90 000 Kč. Autoservis vše velmi rychle opravil, a protože měl pan Filip sjednané havarijní pojištění, k události se nevracel. Dokud mu nepřišla předžalobní výzva.

Ukázalo se, že pojišťovna pana Filipa likvidovala škodu nekonečně dlouho a ve finále uhradila pouze třetinu částky na faktuře autoservisu, protože „nebyla prokázána souvislost mezi poškozením součástky a pojistnou událostí“. Autoservis tak logicky úhradu požadoval po panu Filipovi, a to s urgentní splatností. Jenže panu Filipovi se vysvětlení pojišťovny nezdálo. Uhradil fakturu, aby se nedostal do potíží, a požádal nás o pomoc s pojišťovnou.

Požádali jsme pojišťovnu, aby své stanovisko k pojistné události a úhradě faktury od autoservisu vysvětlila. Vůz pana Filipa před návštěvou kuny totiž nevykazoval žádné vady, což by podle našeho názoru v případě nefunkční součástky za téměř 60 000 Kč nebylo možné. Pojišťovna se k překvapení našemu i pana Filipa ani nepokoušela cokoli vysvětlovat a rovnou uhradila zbylé pojistné plnění. Zřejmě se záležitostí příliš nezabývala a prostě se snažila utáhnout kohoutek co nejvíce.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Hrnec na konec

Hrnec na konec

Paní Martina je zapálená kuchařka, která vždy srší nápady na nové recepty. Aby jí šlo vaření lépe od ruky, rozhodla si na Vánoce udělat radost novým multifunkčním hrncem, se kterým bude moci dělat jednu delikatesu za druhou. Realita ovšem byla nakonec jiná, než očekávala. Paní Martinu totiž čekalo řešení zapeklité reklamace.

Celý článek
Před týdnem

Nemilé vánoční překvapení

Nemilé vánoční překvapení

Vánoce jsou prý svátky klidu a míru. To ovšem neplatilo pro pana Tomáše, který toto sváteční období prožil ve stresu z předžalobní výzvy od svého bývalého zaměstnavatele. Jak se celá situace vyřešila? A jak právníci D.A.S. zvládli obhájit jeho práva?

Celý článek
Před měsícem

Zkažené zimní radovánky

Zkažené zimní radovánky

Vydat se na hory do sousedního Rakouska je snem nejednoho nadšeného lyžaře. Stejně to měla i paní Monika, která se se svým manželem rozhodla zpříjemnit zimní období. Jejich dovolenou však překazilo ošklivé zranění, které způsobilo zdravotní i právní komplikace. Jak si právníci poradili s případem v rakouském prostředí?

Celý článek