Výše plnění se prý střílí od boku

Oct. 10, 2017

Likvidátoři škod - erudovaní odborníci na všechno, kteří o vaší pojistné události vědí víc, než vy sami. Anebo jen prvotřídní herci, kteří zkouší, co jim projde? Pan Filip se kvůli poškozenému vozu setkal s druhou variantou. Dokonce mu kvůli neprofesionálnímu přístupu pojišťovny hrozila žaloba od autoservisu.

Kuny jsou od pohledu roztomilá zvířátka, ale zároveň noční můra všech kurníků a jejich kdákajících nájemníků. Pan Filip své slepičí přítelkyně před řáděním kuny řádně zabezpečil, a zajistil si tak výživnou omeletu k snídani. Zároveň bohužel i návštěvu autoservisu. Hladová kuna se pustila do nedaleko stojícího auta a poškodila součástky v celkové hodnotě téměř 90 000 Kč. Autoservis vše velmi rychle opravil, a protože měl pan Filip sjednané havarijní pojištění, k události se nevracel. Dokud mu nepřišla předžalobní výzva.

Ukázalo se, že pojišťovna pana Filipa likvidovala škodu nekonečně dlouho a ve finále uhradila pouze třetinu částky na faktuře autoservisu, protože „nebyla prokázána souvislost mezi poškozením součástky a pojistnou událostí“. Autoservis tak logicky úhradu požadoval po panu Filipovi, a to s urgentní splatností. Jenže panu Filipovi se vysvětlení pojišťovny nezdálo. Uhradil fakturu, aby se nedostal do potíží, a požádal nás o pomoc s pojišťovnou.

Požádali jsme pojišťovnu, aby své stanovisko k pojistné události a úhradě faktury od autoservisu vysvětlila. Vůz pana Filipa před návštěvou kuny totiž nevykazoval žádné vady, což by podle našeho názoru v případě nefunkční součástky za téměř 60 000 Kč nebylo možné. Pojišťovna se k překvapení našemu i pana Filipa ani nepokoušela cokoli vysvětlovat a rovnou uhradila zbylé pojistné plnění. Zřejmě se záležitostí příliš nezabývala a prostě se snažila utáhnout kohoutek co nejvíce.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Chyťte advokáta!

Chyťte advokáta!

Někdy si vytáhneme černého Petra a smůla se nám lepí na paty, ať se vydáme kamkoliv. To byl případ paní Martiny, která se dostala do svízelné situace dokonce dvakrát za sebou. Jak se to celé semlelo a jak dokázali právníci D.A.S. obrátit smůlu ve spravedlnost a pořádek?

Celý článek
Před týdnem

Zrada od šéfa

Zrada od šéfa

Jistá práce, zvýšení kvalifikace, skvělý plat. To jsou výhody, kterých se pan Lukáš nemohl dočkat. Jeho nadšené očekávání o nové práci však brzy vystřídal pocit zklamání. A bez právní asistence D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek
Před měsícem

E-shopová trable

E-shopová trable

Nákupy přes e-shop jsou rychlé a pohodlné, ale občas mohou vyústit ve velké zklamání. Takovou zkušenost má i paní Lenka, která byla po rozbalení svého zboží nepříjemně překvapena. V jednu chvíli už se obávala, že ztratí i své peníze. Pak ale do hry vstoupili právníci D.A.S.

Celý článek