Výše plnění se prý střílí od boku

Oct. 10, 2017

Likvidátoři škod - erudovaní odborníci na všechno, kteří o vaší pojistné události vědí víc, než vy sami. Anebo jen prvotřídní herci, kteří zkouší, co jim projde? Pan Filip se kvůli poškozenému vozu setkal s druhou variantou. Dokonce mu kvůli neprofesionálnímu přístupu pojišťovny hrozila žaloba od autoservisu.

Kuny jsou od pohledu roztomilá zvířátka, ale zároveň noční můra všech kurníků a jejich kdákajících nájemníků. Pan Filip své slepičí přítelkyně před řáděním kuny řádně zabezpečil, a zajistil si tak výživnou omeletu k snídani. Zároveň bohužel i návštěvu autoservisu. Hladová kuna se pustila do nedaleko stojícího auta a poškodila součástky v celkové hodnotě téměř 90 000 Kč. Autoservis vše velmi rychle opravil, a protože měl pan Filip sjednané havarijní pojištění, k události se nevracel. Dokud mu nepřišla předžalobní výzva.

Ukázalo se, že pojišťovna pana Filipa likvidovala škodu nekonečně dlouho a ve finále uhradila pouze třetinu částky na faktuře autoservisu, protože „nebyla prokázána souvislost mezi poškozením součástky a pojistnou událostí“. Autoservis tak logicky úhradu požadoval po panu Filipovi, a to s urgentní splatností. Jenže panu Filipovi se vysvětlení pojišťovny nezdálo. Uhradil fakturu, aby se nedostal do potíží, a požádal nás o pomoc s pojišťovnou.

Požádali jsme pojišťovnu, aby své stanovisko k pojistné události a úhradě faktury od autoservisu vysvětlila. Vůz pana Filipa před návštěvou kuny totiž nevykazoval žádné vady, což by podle našeho názoru v případě nefunkční součástky za téměř 60 000 Kč nebylo možné. Pojišťovna se k překvapení našemu i pana Filipa ani nepokoušela cokoli vysvětlovat a rovnou uhradila zbylé pojistné plnění. Zřejmě se záležitostí příliš nezabývala a prostě se snažila utáhnout kohoutek co nejvíce.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 2 dny

Vysněná dovolená, která skončila parkovací pokutou

Vysněná dovolená, která skončila parkovací pokutou

Hotely mají v dnešní době velkou konkurenci, a tak si své zákazníky snaží předcházet, jak to jen jde. To je přece správně, říkáte si. Co když taková snaha jde proti legislativě? Přečtěte si, co se na dovolené stalo panu Davidovi.

Celý článek
Před týdnem

Jak rychle se dokáže sesypat sen o novém bydlení

Jak rychle se dokáže sesypat sen o novém bydlení

Stavba vysněného domečku není zrovna jednoduchý úkol. O tom se přesvědčili všichni, co to kdy zkoušeli. Své by o tom mohl povídat i pan Tomáš, který kromě stavebních patálií musel řešit i spor s pojišťovnou. Jak to dopadlo?

Celý článek
Před 2 týdny

Tohle je noční můra každého nájemníka

Tohle je noční můra každého nájemníka

Najít dobrý byt a bezproblémového pronajímatele není zrovna jednoduchý úkol. O tom se přesvědčil i pan Leoš, který během let (neprávem) nashromáždil pěkně velký dluh. Ještě že měl na své straně advokáty D.A.S.

Celý článek