Výše plnění se prý střílí od boku

Oct. 10, 2017

Likvidátoři škod - erudovaní odborníci na všechno, kteří o vaší pojistné události vědí víc, než vy sami. Anebo jen prvotřídní herci, kteří zkouší, co jim projde? Pan Filip se kvůli poškozenému vozu setkal s druhou variantou. Dokonce mu kvůli neprofesionálnímu přístupu pojišťovny hrozila žaloba od autoservisu.

Kuny jsou od pohledu roztomilá zvířátka, ale zároveň noční můra všech kurníků a jejich kdákajících nájemníků. Pan Filip své slepičí přítelkyně před řáděním kuny řádně zabezpečil, a zajistil si tak výživnou omeletu k snídani. Zároveň bohužel i návštěvu autoservisu. Hladová kuna se pustila do nedaleko stojícího auta a poškodila součástky v celkové hodnotě téměř 90 000 Kč. Autoservis vše velmi rychle opravil, a protože měl pan Filip sjednané havarijní pojištění, k události se nevracel. Dokud mu nepřišla předžalobní výzva.

Ukázalo se, že pojišťovna pana Filipa likvidovala škodu nekonečně dlouho a ve finále uhradila pouze třetinu částky na faktuře autoservisu, protože „nebyla prokázána souvislost mezi poškozením součástky a pojistnou událostí“. Autoservis tak logicky úhradu požadoval po panu Filipovi, a to s urgentní splatností. Jenže panu Filipovi se vysvětlení pojišťovny nezdálo. Uhradil fakturu, aby se nedostal do potíží, a požádal nás o pomoc s pojišťovnou.

Požádali jsme pojišťovnu, aby své stanovisko k pojistné události a úhradě faktury od autoservisu vysvětlila. Vůz pana Filipa před návštěvou kuny totiž nevykazoval žádné vady, což by podle našeho názoru v případě nefunkční součástky za téměř 60 000 Kč nebylo možné. Pojišťovna se k překvapení našemu i pana Filipa ani nepokoušela cokoli vysvětlovat a rovnou uhradila zbylé pojistné plnění. Zřejmě se záležitostí příliš nezabývala a prostě se snažila utáhnout kohoutek co nejvíce.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Paní Helena se připravovala na velkou vlasovou proměnu. Její plány ale překazila pandemie koronaviru, kvůli které musela zaplacenou vlasovou terapii přerušit. Peníze jí ovšem klinika nechtěla vrátit. Jak se s touto šlamastikou vypořádala? A jak jí pomohli právníci D.A.S.?

Celý článek
Před měsícem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Koronavirové pandemii se podařilo překazit mnoho plánů. Jedním z nich byl i plánovaný rodinný pobyt pana Jirky. Zaplacenou zálohu však hotel nechtěl vydat zpět. Jak si právníci poradili s vymáháním peněz?

Celý článek
Před měsícem

Přetahovaná s pojišťovnou

Přetahovaná s pojišťovnou

Když se nám stane úraz, spoléháme nejen na péči doktorů, ale také na zdravotní pojišťovnu, která by nám měla pomoci pokrýt náklady za léčbu a rekonvalescenci. Důvěru v ní vkládal i pan Ladislav, kterému operace kolene přinesla celoživotní zdravotní následky. Pojišťovna se však k němu obrátila zády.

Celý článek