Zahradní houpačka prý není lunapark

Oct. 17, 2016

Co byste dělali se zahradní houpačkou? Houpali se? A dokonce na zahradě? To je ale přece v rozporu s návodem k použití. Alespoň podle obchodníka, který jednu takovou houpačku prodal paní Radce. Když ji zkusila reklamovat, nechtěl o vrácení peněz ani slyšet a dále se o případu odmítal bavit. Paní Radka se tak musela denně dívat na svou promarněnou investici.

Nákup zahradní houpačky se nezdá jako velká věda. Hlavním kritériem je pro spoustu lidí hlavně pohodlí, dostatečný prostor k relaxaci a také vzhled, který příjemně doplní citlivě opečovávanou zahrádku. Paní Radka měla podobný názor, a proto s klidným svědomím svěřila svou důvěru jednomu z obchodníků, který nabízel zahradní houpačky v sortimentu svého zboží a jednu z nich jí obratem také dodal.

To, že se nejednalo o tak úplně korektního prodejce, jak se paní Radka domnívala, se ukázalo v okamžiku, kdy si všimla, že se z konstrukce houpačky po pár dnech používání začala olupovat barva. Paní Radka se spojila s prodejcem, upozornila ho na vady výrobku a očekávala reklamační řízení. Zastání se však nedočkala. Prodejce ji obvinil, že výrobek nepoužívá v souladu s podmínkami údržby zahradní houpačky a že se tedy nemá čemu divit.

Co však prodejce netušil, bylo, že má paní Radka sjednánu právní ochranu pro soukromí, která mimo jiné zahrnuje pomoc v reklamačních řízeních. Ihned jsme se do případu vložili a prodejce zasypali argumenty a výzvami ke sjednání nápravy. Prodejce tlak našeho právního oddělení nakonec neustál a paní Radce uhradil plnou kupní cenu houpačky.

Nyní už si paní Radka vychutnává víno v nové kvalitní zahradní houpačce.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 2 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek