Zimní bunda prý na mráz nepatří

Nov. 9, 2017

Za dobře odvětrané bundy se platí horentní sumy peněz. Paní Stanislava zaplatila částku 4.000 Kč za to, že bunda naopak udrží co největší množství tepla uvnitř. Zimní procházky si však užila sotva jednu sezonu – pak se bunda rozpárala a výraz „provětrat kapsy“ dostál svého plného významu. Prodejce totiž obvinil paní Stanislavu z nesprávného používání a reklamaci odmítl.

U kvalitního zboží se vyplatí si připlatit. Zejména pokud se jedná o zdraví a každodenní pohodlí. Paní Stanislava je náruživou spotřebitelkou čerstvého vzduchu a svých procházek se nevzdává ani ve štiplavých mrazech. Utratila nemalé peníze za značkovou zimní bundu, která jí měla zařídit desítky bezstarostných kilometrů po několik sezon. Byla proto velice zklamaná, když se už s blížícím se jarem rozjela látka u zipu a rozpáralo prošití.

Vědoma si zákonné záruční lhůty, předala paní Stanislava bundu prodejci a nepochybovala o tom, že bude její reklamace bez problémů vyřízena. Tím spíš se zarazila, když jí prodejce zaslal zamítavé stanovisko. Závada dle jeho závěrů vznikla nesprávným používáním a údržbou bundy. Paní Stanislava se pokoušela si s prodejcem celou záležitost vysvětlit, ale marně. Vysvětlili jsme mu to tedy my.

Zaslali jsme prodejci výzvu k přehodnocení reklamace. Prodejce nadále trval na svém odůvodnění, ale jako „projev dobré vůle“ nabídl, že bundu opraví. To nám samozřejmě nestačilo, právo bylo podle našeho názoru na straně paní Stanislavy, která vadu nezpůsobila. Nechali jsme zpracovat znalecký posudek, který jasně vyložil, že poškození vzniklo špatným ušitím a nedostatečným založením materiálu. Prodejce na základě posudku odstoupil od smlouvy a vrátil paní Stanislavě peníze.

Chcete více informací o právní ochraně? Poradíme vám, jak se nejlépe chránit.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Pojišťovna a škrábanec

Pojišťovna a škrábanec

Řidička vozu jedoucího za panem Mirkem na křižovatce neodhadla situaci a na mokré vozovce nedokázala včas zabrzdit. Náraz sice nebyl nijak silný, ale i tak dokázal citelně poškodit zadní část vozidla pana Mirka. Pojišťovna řidičky mu ale po opravě sdělila, že opravu nemůže proplatit celou, protože nárazník byl poškozený už před nehodou. Škrábanci.

Celý článek
Před týdnem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Dovolená v pětihvězdičkovém resortu v populárním letovisku nabrala nechtěné otáčky už při cestě z letiště. Vše začalo havárií autobusu, kterým pan Ivo s rodinou jeli, a pokračovalo několika výpověďmi před policií napříč celou dovolenou. Po návratu domů se však cestovní kancelář s kompenzací moc nepředvedla.

Celý článek
Před 2 týdny

Podvnodník na vlně

Podvnodník na vlně

Loni na jaře vrcholila panika okolo evropského nařízení GDPR. Mnoho podnikavých duší postavilo své výdělky na strachu z neznámého, z vysokých pokut, šíření bludů a pořádání zbytečných školení. Jeden takový to zkoušel i na pana Jaromíra.

Celý článek