Zimní bunda prý na mráz nepatří

Nov. 9, 2017

Za dobře odvětrané bundy se platí horentní sumy peněz. Paní Stanislava zaplatila částku 4.000 Kč za to, že bunda naopak udrží co největší množství tepla uvnitř. Zimní procházky si však užila sotva jednu sezonu – pak se bunda rozpárala a výraz „provětrat kapsy“ dostál svého plného významu. Prodejce totiž obvinil paní Stanislavu z nesprávného používání a reklamaci odmítl.

U kvalitního zboží se vyplatí si připlatit. Zejména pokud se jedná o zdraví a každodenní pohodlí. Paní Stanislava je náruživou spotřebitelkou čerstvého vzduchu a svých procházek se nevzdává ani ve štiplavých mrazech. Utratila nemalé peníze za značkovou zimní bundu, která jí měla zařídit desítky bezstarostných kilometrů po několik sezon. Byla proto velice zklamaná, když se už s blížícím se jarem rozjela látka u zipu a rozpáralo prošití.

Vědoma si zákonné záruční lhůty, předala paní Stanislava bundu prodejci a nepochybovala o tom, že bude její reklamace bez problémů vyřízena. Tím spíš se zarazila, když jí prodejce zaslal zamítavé stanovisko. Závada dle jeho závěrů vznikla nesprávným používáním a údržbou bundy. Paní Stanislava se pokoušela si s prodejcem celou záležitost vysvětlit, ale marně. Vysvětlili jsme mu to tedy my.

Zaslali jsme prodejci výzvu k přehodnocení reklamace. Prodejce nadále trval na svém odůvodnění, ale jako „projev dobré vůle“ nabídl, že bundu opraví. To nám samozřejmě nestačilo, právo bylo podle našeho názoru na straně paní Stanislavy, která vadu nezpůsobila. Nechali jsme zpracovat znalecký posudek, který jasně vyložil, že poškození vzniklo špatným ušitím a nedostatečným založením materiálu. Prodejce na základě posudku odstoupil od smlouvy a vrátil paní Stanislavě peníze.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek