Zimní bunda prý na mráz nepatří

Nov. 9, 2017

Za dobře odvětrané bundy se platí horentní sumy peněz. Paní Stanislava zaplatila částku 4.000 Kč za to, že bunda naopak udrží co největší množství tepla uvnitř. Zimní procházky si však užila sotva jednu sezonu – pak se bunda rozpárala a výraz „provětrat kapsy“ dostál svého plného významu. Prodejce totiž obvinil paní Stanislavu z nesprávného používání a reklamaci odmítl.

U kvalitního zboží se vyplatí si připlatit. Zejména pokud se jedná o zdraví a každodenní pohodlí. Paní Stanislava je náruživou spotřebitelkou čerstvého vzduchu a svých procházek se nevzdává ani ve štiplavých mrazech. Utratila nemalé peníze za značkovou zimní bundu, která jí měla zařídit desítky bezstarostných kilometrů po několik sezon. Byla proto velice zklamaná, když se už s blížícím se jarem rozjela látka u zipu a rozpáralo prošití.

Vědoma si zákonné záruční lhůty, předala paní Stanislava bundu prodejci a nepochybovala o tom, že bude její reklamace bez problémů vyřízena. Tím spíš se zarazila, když jí prodejce zaslal zamítavé stanovisko. Závada dle jeho závěrů vznikla nesprávným používáním a údržbou bundy. Paní Stanislava se pokoušela si s prodejcem celou záležitost vysvětlit, ale marně. Vysvětlili jsme mu to tedy my.

Zaslali jsme prodejci výzvu k přehodnocení reklamace. Prodejce nadále trval na svém odůvodnění, ale jako „projev dobré vůle“ nabídl, že bundu opraví. To nám samozřejmě nestačilo, právo bylo podle našeho názoru na straně paní Stanislavy, která vadu nezpůsobila. Nechali jsme zpracovat znalecký posudek, který jasně vyložil, že poškození vzniklo špatným ušitím a nedostatečným založením materiálu. Prodejce na základě posudku odstoupil od smlouvy a vrátil paní Stanislavě peníze.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Hrnec na konec

Hrnec na konec

Paní Martina je zapálená kuchařka, která vždy srší nápady na nové recepty. Aby jí šlo vaření lépe od ruky, rozhodla si na Vánoce udělat radost novým multifunkčním hrncem, se kterým bude moci dělat jednu delikatesu za druhou. Realita ovšem byla nakonec jiná, než očekávala. Paní Martinu totiž čekalo řešení zapeklité reklamace.

Celý článek
Před týdnem

Nemilé vánoční překvapení

Nemilé vánoční překvapení

Vánoce jsou prý svátky klidu a míru. To ovšem neplatilo pro pana Tomáše, který toto sváteční období prožil ve stresu z předžalobní výzvy od svého bývalého zaměstnavatele. Jak se celá situace vyřešila? A jak právníci D.A.S. zvládli obhájit jeho práva?

Celý článek
Před měsícem

Zkažené zimní radovánky

Zkažené zimní radovánky

Vydat se na hory do sousedního Rakouska je snem nejednoho nadšeného lyžaře. Stejně to měla i paní Monika, která se se svým manželem rozhodla zpříjemnit zimní období. Jejich dovolenou však překazilo ošklivé zranění, které způsobilo zdravotní i právní komplikace. Jak si právníci poradili s případem v rakouském prostředí?

Celý článek