Zimní bunda prý na mráz nepatří

Nov. 9, 2017

Za dobře odvětrané bundy se platí horentní sumy peněz. Paní Stanislava zaplatila částku 4.000 Kč za to, že bunda naopak udrží co největší množství tepla uvnitř. Zimní procházky si však užila sotva jednu sezonu – pak se bunda rozpárala a výraz „provětrat kapsy“ dostál svého plného významu. Prodejce totiž obvinil paní Stanislavu z nesprávného používání a reklamaci odmítl.

U kvalitního zboží se vyplatí si připlatit. Zejména pokud se jedná o zdraví a každodenní pohodlí. Paní Stanislava je náruživou spotřebitelkou čerstvého vzduchu a svých procházek se nevzdává ani ve štiplavých mrazech. Utratila nemalé peníze za značkovou zimní bundu, která jí měla zařídit desítky bezstarostných kilometrů po několik sezon. Byla proto velice zklamaná, když se už s blížícím se jarem rozjela látka u zipu a rozpáralo prošití.

Vědoma si zákonné záruční lhůty, předala paní Stanislava bundu prodejci a nepochybovala o tom, že bude její reklamace bez problémů vyřízena. Tím spíš se zarazila, když jí prodejce zaslal zamítavé stanovisko. Závada dle jeho závěrů vznikla nesprávným používáním a údržbou bundy. Paní Stanislava se pokoušela si s prodejcem celou záležitost vysvětlit, ale marně. Vysvětlili jsme mu to tedy my.

Zaslali jsme prodejci výzvu k přehodnocení reklamace. Prodejce nadále trval na svém odůvodnění, ale jako „projev dobré vůle“ nabídl, že bundu opraví. To nám samozřejmě nestačilo, právo bylo podle našeho názoru na straně paní Stanislavy, která vadu nezpůsobila. Nechali jsme zpracovat znalecký posudek, který jasně vyložil, že poškození vzniklo špatným ušitím a nedostatečným založením materiálu. Prodejce na základě posudku odstoupil od smlouvy a vrátil paní Stanislavě peníze.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek