Aspoň si prý z dovolené odvezl nějaké zážitky

Feb. 6, 2017

Dlouho plánovaný odpočinek během zahraniční dovolené se může snadno proměnit v nervy drásající drama. Kdo zodpovídá za zranění, která utrpíte během výletu pořádaného cestovní kanceláří? Pan Jiří se domníval, že jeho bolest a trápení cestovní kancelář alespoň částečně vykompenzuje. To se ovšem mýlil. Cestovní smlouva byla sepsána chytře.

Dovolenou v Egyptě můžete strávit dvojím způsobem - buď se uzavřete v bublině přímořského hotelového letoviska a bezedného all-inclusive, anebo se vydáte po stopách tisícileté historie místních faraónů. Pan Jiří toužil poznat svou destinaci co nejlépe, a tak si připlatil u cestovní kanceláře za výlet do pouště. Jeho minibus však po cestě vážně havaroval a pan Jiří musel být se zlomeninou několika obratlů svěřen do péče egyptských lékařů. Po akutním ošetření v místní nemocnici absolvoval speciální transport do České republiky, kde léčba pokračovala.

Sečteno a podtrženo - nesmírná bolest, komplikovaná léčba, pracovní neschopnost a navíc ztížení společenského uplatnění. Pan Jiří se s žádostí o náhradu újmy obrátil na cestovní kancelář, která však nechtěla o jakékoli kompenzaci nic slyšet. Uzavřená cestovní smlouva totiž panu Jiřímu nic takového nezaručovala. A tak nás požádal o pomoc.

Zjistili jsme, že z cestovní smlouvy sice pan Jiří žádné nároky na náhradu újmy skutečně nemá, z odpovědnostního pojištění cestovní kanceláře již však ano. Obrátili jsme se proto na příslušnou pojišťovnu, která panu Jiřímu velmi brzy nabídla dohodu o narovnání. Pan Jiří tak získal několik desítek tisíc korun, díky kterým má nyní mnohem větší klid na léčení.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek