Chci to, co jsem si objednal

10. července 2023

Každý ví, že láska prochází žaludkem a že jídlo se nejlépe chystá v příjemném prostředí domácí kuchyně. Možná právě proto se pan Michal rozhodl rekonstruovat svou kuchyni a přidat jí na modernosti. V té době ovšem nevěděl, že se z nové výstavby vyklube noční můra.

Pan Michal vaří dobře a rád. Už roky toužil po nové kuchyňské lince a moderních spotřebičích, aby si kulinářské aktivity mohl užít naplno. Jednoho dne se rozhodl, že se do toho obuje a půjde vstříc svým snům. Znal totiž jednu ověřenou firmu, která mu kuchyni už předtím dělala, a tak se rozhodl jít na jistotu a oslovit ji ještě jednou. 

Ze začátku šlo všechno jako po másle. Všechny díly přišly včas a dělníci byli připraveni pustit se do práce. „Tak se mi to líbí,“ pochvaloval si pan Michal, který se už viděl v nové kuchyni. Po namontování částí si ale všiml, že něco nehraje. Firma totiž dodala šuplíky v jiné barvě, než byl zbytek kuchyně. A protože si za celou rekonstrukci řádně zaplatil, rozhodně to takhle nechtěl nechat.  

„Je nám líto, ale nemůžeme za to, že jste si objednal špatný odstín,“ bránila se firma. Pan Michal se rozčílil, protože si byl zcela jistý, že si objednal správně. Nechtěl ale marnit čas zbytečnými dohady, a tak se hned obrátil na D.A.S. Právníci po krátké chvíli zjistili, že pan Michal je skutečně v právu a že má nárok na reklamaci. Se svými argumenty uhodili na firmu a čekali, co bude dál. 

Firma se snažila vykrucovat, jen co to šlo, ale na právní věci byla krátká. Nezbývalo jí nic jiného než odmontovat nechtěné kusy kuchyňské linky, a navíc zaslat peníze na účet svého zákazníka. „To je úžasná zpráva,“ radoval se pan Michal, který za zaslané peníze může zvelebit kuchyň přesně podle svých představ, a co víc – už se nemusí s nikým dohadovat. Právníci mu ušetřili čas, finance i nervy

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek