Když se dovolená promění v noční můru

Feb. 5, 2024

Sluníčko, koupání a pohoda. Takhle si svůj výlet malovala Katka. Její dovolená ale skončila dřív, než začala. Jedno uklouznutí skončilo ošklivým úrazem hlavy a následnou operací. Aby toho nebylo málo, do všeho se zapletla také pojišťovna, která po Katce požadovala zaplatit přes 1 milion korun.

Katka dlouho toužila po dobrodružství v zahraničí. Bohužel dopředu netušila, že její výlet bude úplně jiný, než si představovala. Jednoho dne objevovala krásy ostrova, když upadla na útes a silně se bouchla do hlavy. Katku v bezvědomí našel procházející pár, který naštěstí nezaváhal a okamžitě zavolal sanitku. Úraz hlavy byl natolik vážný, že Katka v nemocnici podstoupila náročnou operaci mozku.

Katka byla samozřejmě pojištěná a pojišťovna uhradila veškeré náklady na léčbu a let do pražské nemocnice. Po dlouhém zotavování byla konečně schopná fungovat. Jenže tady náš příběh nekončí.  

Zhruba po 1 roce od nešťastné nehody dostala Katka dopis. „Prosíme o předložení policejního protokolu pro likvidaci předmětné události. Pokud nám ho nedodáte, budeme po vás vymáhat náhradu vynaložených nákladů v celkové výši 1.084.402.80 Kč,“ psala pojišťovna.  

V tu chvíli se Katce podlomila kolena. „To se mi snad jen zdá.“ Ještě že její tatínek měl sjednané právní pojištění pro rodiny, a tak advokáti D.A.S. mohli včas zakročit. Brzy pojišťovně zaslali dopis, ve kterém žádali o upuštění od policejního protokolu. Ten totiž vůbec neexistoval (a ani existovat nemohl), protože celá záležitost se řešila přímo s lékaři – nikoliv s policií.  

Co na to pojišťovna? Ta zahájila přezkoumání celého případu, a nakonec dospěla k závěru, že advokáti mají pravdu. Katka zanedlouho dostala dopis s informací, že policejní protokol už není zapotřebí a že po ní nic vymáhat nebudou. Asi si dokážete představit, jak moc si celá rodina oddychla.  

Pro advokáty byl však největší odměnou děkovný dopis od tatínka Katky. „Moc šancí jsem tomu nedával, ale v duchu jsem doufal. Nesmírně si vážím, co jste pro mou dceru udělali. Bez právní pomoci bych si nevěděl rady a pod nátlakem pojišťovny bych byl donucen částku nějakým způsobem uhradit.“ Celý případ měl šťastný konec a rodina Katky může žít dál bez obav, že jim od pojišťovny přijde další nemilá zpráva. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek