Ledová královna

Aug. 1, 2018

Léto, terasy, zahrádky, vychlazené nápoje – sodovka, limonáda či snad něco ostřejšího. Jak má kdo rád. Paní Marie svou přípravu na léto nechtěla podcenit a na jaře si domů pořídila výrobník ledu. Ten ale po chvíli přestal plnit to jediné, co se od něj očekává. Vyrábět led.

Léto za dveřmi, přátelé na rohožce a paní Marie musela chtíc nechtíc kontaktovat výrobce spotřebiče se svým problémem. Firma nejprve paní Marii překvapila svou vstřícností, když jí nabídla, že pro výrobník pošle kurýra a zdálo se, že vše proběhne bez problémů. Následně ale byla reklamace zamítnuta s tím, že paní Marie používala výrobník ledu špatně. Prý, že byl celý znečištěný a špatně udržovaný. S takovým nesmyslem se paní Marie odmítla smířit, protože přístroj za 7.500 Kč používala přesně tak, jak bylo popsáno v návodu.

Kontaktovala nás se svým problémem, my případ rádi převzali a po prostudování podkladů jsme se na výrobce obrátili. Pod tíhou našich argumentů, ač nerad, uznal oprávněnost nároku paní Marie a nezbylo mu nic jiného, než výrobník ledu v rámci záruky opravit. A když už je něco špatně, vždycky může být ještě hůř. Jen co paní Marie otevřela krabici s opraveným spotřebičem, zjistila, že kovový plášť přístroje je celý zohýbaný a potlučený.

Po krátké komunikaci s klientkou jsme se tedy znovu obrátili na výrobce ledovače, že v žádném případě nemůžeme souhlasit s tím, že výrobník ledu po provedené záruční opravě vypadá jako auto po ošklivé bouračce. Ten si sice neodpustil poznámky o neoprávněnosti takové reklamace, když přístroj nyní funguje, jak má, ale poté, co jsme ho vyzvali k okamžité nápravě s tím, že v opačném případě nebudeme otálet s podáním žaloby na plnění povinnosti, zalekl se možných následků a nákladů a ihned nechal paní Marii kurýrní službou zaslat zcela nový výrobník ledu. Ta má tak nyní výrobníky dva a až bude pořádat večírek pro přátele, nikdo nebude mít teplý drink :-)

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Řídké vlasy,  holé neštěstí

Paní Helena se připravovala na velkou vlasovou proměnu. Její plány ale překazila pandemie koronaviru, kvůli které musela zaplacenou vlasovou terapii přerušit. Peníze jí ovšem klinika nechtěla vrátit. Jak se s touto šlamastikou vypořádala? A jak jí pomohli právníci D.A.S.?

Celý článek
Před měsícem

Pokažená dovolená

Pokažená dovolená

Koronavirové pandemii se podařilo překazit mnoho plánů. Jedním z nich byl i plánovaný rodinný pobyt pana Jirky. Zaplacenou zálohu však hotel nechtěl vydat zpět. Jak si právníci poradili s vymáháním peněz?

Celý článek
Před měsícem

Přetahovaná s pojišťovnou

Přetahovaná s pojišťovnou

Když se nám stane úraz, spoléháme nejen na péči doktorů, ale také na zdravotní pojišťovnu, která by nám měla pomoci pokrýt náklady za léčbu a rekonvalescenci. Důvěru v ní vkládal i pan Ladislav, kterému operace kolene přinesla celoživotní zdravotní následky. Pojišťovna se však k němu obrátila zády.

Celý článek