Aug. 1, 2018
Léto, terasy, zahrádky, vychlazené nápoje – sodovka, limonáda či snad něco ostřejšího. Jak má kdo rád. Paní Marie svou přípravu na léto nechtěla podcenit a na jaře si domů pořídila výrobník ledu. Ten ale po chvíli přestal plnit to jediné, co se od něj očekává. Vyrábět led.
Léto za dveřmi, přátelé na rohožce a paní Marie musela chtíc nechtíc kontaktovat výrobce spotřebiče se svým problémem. Firma nejprve paní Marii překvapila svou vstřícností, když jí nabídla, že pro výrobník pošle kurýra a zdálo se, že vše proběhne bez problémů. Následně ale byla reklamace zamítnuta s tím, že paní Marie používala výrobník ledu špatně. Prý, že byl celý znečištěný a špatně udržovaný. S takovým nesmyslem se paní Marie odmítla smířit, protože přístroj za 7.500 Kč používala přesně tak, jak bylo popsáno v návodu.
Kontaktovala nás se svým problémem, my případ rádi převzali a po prostudování podkladů jsme se na výrobce obrátili. Pod tíhou našich argumentů, ač nerad, uznal oprávněnost nároku paní Marie a nezbylo mu nic jiného, než výrobník ledu v rámci záruky opravit. A když už je něco špatně, vždycky může být ještě hůř. Jen co paní Marie otevřela krabici s opraveným spotřebičem, zjistila, že kovový plášť přístroje je celý zohýbaný a potlučený.
Po krátké komunikaci s klientkou jsme se tedy znovu obrátili na výrobce ledovače, že v žádném případě nemůžeme souhlasit s tím, že výrobník ledu po provedené záruční opravě vypadá jako auto po ošklivé bouračce. Ten si sice neodpustil poznámky o neoprávněnosti takové reklamace, když přístroj nyní funguje, jak má, ale poté, co jsme ho vyzvali k okamžité nápravě s tím, že v opačném případě nebudeme otálet s podáním žaloby na plnění povinnosti, zalekl se možných následků a nákladů a ihned nechal paní Marii kurýrní službou zaslat zcela nový výrobník ledu. Ta má tak nyní výrobníky dva a až bude pořádat večírek pro přátele, nikdo nebude mít teplý drink :-)