Ledová královna

Aug. 1, 2018

Léto, terasy, zahrádky, vychlazené nápoje – sodovka, limonáda či snad něco ostřejšího. Jak má kdo rád. Paní Marie svou přípravu na léto nechtěla podcenit a na jaře si domů pořídila výrobník ledu. Ten ale po chvíli přestal plnit to jediné, co se od něj očekává. Vyrábět led.

Léto za dveřmi, přátelé na rohožce a paní Marie musela chtíc nechtíc kontaktovat výrobce spotřebiče se svým problémem. Firma nejprve paní Marii překvapila svou vstřícností, když jí nabídla, že pro výrobník pošle kurýra a zdálo se, že vše proběhne bez problémů. Následně ale byla reklamace zamítnuta s tím, že paní Marie používala výrobník ledu špatně. Prý, že byl celý znečištěný a špatně udržovaný. S takovým nesmyslem se paní Marie odmítla smířit, protože přístroj za 7.500 Kč používala přesně tak, jak bylo popsáno v návodu.

Kontaktovala nás se svým problémem, my případ rádi převzali a po prostudování podkladů jsme se na výrobce obrátili. Pod tíhou našich argumentů, ač nerad, uznal oprávněnost nároku paní Marie a nezbylo mu nic jiného, než výrobník ledu v rámci záruky opravit. A když už je něco špatně, vždycky může být ještě hůř. Jen co paní Marie otevřela krabici s opraveným spotřebičem, zjistila, že kovový plášť přístroje je celý zohýbaný a potlučený.

Po krátké komunikaci s klientkou jsme se tedy znovu obrátili na výrobce ledovače, že v žádném případě nemůžeme souhlasit s tím, že výrobník ledu po provedené záruční opravě vypadá jako auto po ošklivé bouračce. Ten si sice neodpustil poznámky o neoprávněnosti takové reklamace, když přístroj nyní funguje, jak má, ale poté, co jsme ho vyzvali k okamžité nápravě s tím, že v opačném případě nebudeme otálet s podáním žaloby na plnění povinnosti, zalekl se možných následků a nákladů a ihned nechal paní Marii kurýrní službou zaslat zcela nový výrobník ledu. Ta má tak nyní výrobníky dva a až bude pořádat večírek pro přátele, nikdo nebude mít teplý drink :-)

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Chyťte advokáta!

Chyťte advokáta!

Někdy si vytáhneme černého Petra a smůla se nám lepí na paty, ať se vydáme kamkoliv. To byl případ paní Martiny, která se dostala do svízelné situace dokonce dvakrát za sebou. Jak se to celé semlelo a jak dokázali právníci D.A.S. obrátit smůlu ve spravedlnost a pořádek?

Celý článek
Před týdnem

Zrada od šéfa

Zrada od šéfa

Jistá práce, zvýšení kvalifikace, skvělý plat. To jsou výhody, kterých se pan Lukáš nemohl dočkat. Jeho nadšené očekávání o nové práci však brzy vystřídal pocit zklamání. A bez právní asistence D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek
Před měsícem

E-shopová trable

E-shopová trable

Nákupy přes e-shop jsou rychlé a pohodlné, ale občas mohou vyústit ve velké zklamání. Takovou zkušenost má i paní Lenka, která byla po rozbalení svého zboží nepříjemně překvapena. V jednu chvíli už se obávala, že ztratí i své peníze. Pak ale do hry vstoupili právníci D.A.S.

Celý článek