Ledová královna

Aug. 1, 2018

Léto, terasy, zahrádky, vychlazené nápoje – sodovka, limonáda či snad něco ostřejšího. Jak má kdo rád. Paní Marie svou přípravu na léto nechtěla podcenit a na jaře si domů pořídila výrobník ledu. Ten ale po chvíli přestal plnit to jediné, co se od něj očekává. Vyrábět led.

Léto za dveřmi, přátelé na rohožce a paní Marie musela chtíc nechtíc kontaktovat výrobce spotřebiče se svým problémem. Firma nejprve paní Marii překvapila svou vstřícností, když jí nabídla, že pro výrobník pošle kurýra a zdálo se, že vše proběhne bez problémů. Následně ale byla reklamace zamítnuta s tím, že paní Marie používala výrobník ledu špatně. Prý, že byl celý znečištěný a špatně udržovaný. S takovým nesmyslem se paní Marie odmítla smířit, protože přístroj za 7.500 Kč používala přesně tak, jak bylo popsáno v návodu.

Kontaktovala nás se svým problémem, my případ rádi převzali a po prostudování podkladů jsme se na výrobce obrátili. Pod tíhou našich argumentů, ač nerad, uznal oprávněnost nároku paní Marie a nezbylo mu nic jiného, než výrobník ledu v rámci záruky opravit. A když už je něco špatně, vždycky může být ještě hůř. Jen co paní Marie otevřela krabici s opraveným spotřebičem, zjistila, že kovový plášť přístroje je celý zohýbaný a potlučený.

Po krátké komunikaci s klientkou jsme se tedy znovu obrátili na výrobce ledovače, že v žádném případě nemůžeme souhlasit s tím, že výrobník ledu po provedené záruční opravě vypadá jako auto po ošklivé bouračce. Ten si sice neodpustil poznámky o neoprávněnosti takové reklamace, když přístroj nyní funguje, jak má, ale poté, co jsme ho vyzvali k okamžité nápravě s tím, že v opačném případě nebudeme otálet s podáním žaloby na plnění povinnosti, zalekl se možných následků a nákladů a ihned nechal paní Marii kurýrní službou zaslat zcela nový výrobník ledu. Ta má tak nyní výrobníky dva a až bude pořádat večírek pro přátele, nikdo nebude mít teplý drink :-)

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před týdnem

Hrnec na konec

Hrnec na konec

Paní Martina je zapálená kuchařka, která vždy srší nápady na nové recepty. Aby jí šlo vaření lépe od ruky, rozhodla si na Vánoce udělat radost novým multifunkčním hrncem, se kterým bude moci dělat jednu delikatesu za druhou. Realita ovšem byla nakonec jiná, než očekávala. Paní Martinu totiž čekalo řešení zapeklité reklamace.

Celý článek
Před 2 týdny

Nemilé vánoční překvapení

Nemilé vánoční překvapení

Vánoce jsou prý svátky klidu a míru. To ovšem neplatilo pro pana Tomáše, který toto sváteční období prožil ve stresu z předžalobní výzvy od svého bývalého zaměstnavatele. Jak se celá situace vyřešila? A jak právníci D.A.S. zvládli obhájit jeho práva?

Celý článek
Před 1 měsíci

Zkažené zimní radovánky

Zkažené zimní radovánky

Vydat se na hory do sousedního Rakouska je snem nejednoho nadšeného lyžaře. Stejně to měla i paní Monika, která se se svým manželem rozhodla zpříjemnit zimní období. Jejich dovolenou však překazilo ošklivé zranění, které způsobilo zdravotní i právní komplikace. Jak si právníci poradili s případem v rakouském prostředí?

Celý článek