Odškodněný cestovatel

Sept. 10, 2019

Kdekdo by si myslel, že uvíznout na zahraničním letišti je možné jenom ve filmu. Pana Jiřího aerolinka odmítla přepravit, jelikož se nevešel do přebookovaného letadla. Pobyt v Itálii si tak musel protáhnout do dalšího dne, aerolinka se ale k odškodnění neměla.

Pisa je sice krásné město, ale prodloužený víkend je tak akorát. Aerolinka, u které měl pan Jiří zabookovaný let, prodala letenek více, než měla míst v letadle. Z fronty na odbavení poslali pana Jiřího zase zpátky na hotel s letenkou na další den ráno. Do Prahy se dostal o dvacet hodin později. Pozdě, ale přece. V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady vznikl panu Jiřímu kromě nároku na zajištění náhradní přepravy, ubytování, občerstvení, které mu aerolinka poskytla, také nárok na finanční odškodnění.

Svůj nárok na odškodnění ve výši 250,- € uplatnil pan Jiří u aerolinky hned po příletu do Prahy. Když se ale tři týdny nic nedělo, obrátil se s žádostí o pomoc na nás – doufal, že s námi bude aerolinka snad více ochotná se bavit. A i když to zpočátku nevypadlo, nakonec se ukázalo, že měl pan Jiří  pravdu.

Na naši první výzvu aerolinka sice nijak nereagovala, nicméně jakmile jsme odeslali urgenci s předžalobní upomínkou, vše bylo najednou jinak. Během několika málo dnů jsme od leteckého přepravce obdrželi telefonát, že odškodnění v plné výši, tedy 250,- €, odeslal na bankovní účet pana Jiřího.

Opět se potvrdilo, že pojištění právní ochrany dokáže člověku ušetřit spoustu času, nervů a v neposlední řadě i peněz. A co vy? Už máte to své? Od D.A.S.?

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Přetahovaná s cestovní kanceláří

Na poslední výlet se žáci devátých tříd moc těšili. Koronavirová pandemie ale plány překazila, a tak musela paní ředitelka musela celý zájezd zrušit. Na krku jí navíc zbyl spor s cestovní kanceláří, která odmítala vrátit uhrazenou zálohu. Jak si právníci poradili s touto zapeklitou situací?

Celý článek
Před týdnem

Zapřená škoda

Zapřená škoda

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Celý článek
Před 2 týdny

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Cesta do hlubin ředitelovy duše

Lež má krátké nohy. Pocítil to i pan Karel, bývalý ředitel školy, který si do svých kapes nakradl rovné 4 miliony z účtu školy. Vše by mu možná prošlo, kdyby nezakročil současný ředitel, pan Čestmír, společně s právníky D.A.S. Jak si nakonec poradili s tímto zapeklitým případem?

Celý článek