Odškodněný cestovatel

Sept. 10, 2019

Kdekdo by si myslel, že uvíznout na zahraničním letišti je možné jenom ve filmu. Pana Jiřího aerolinka odmítla přepravit, jelikož se nevešel do přebookovaného letadla. Pobyt v Itálii si tak musel protáhnout do dalšího dne, aerolinka se ale k odškodnění neměla.

Pisa je sice krásné město, ale prodloužený víkend je tak akorát. Aerolinka, u které měl pan Jiří zabookovaný let, prodala letenek více, než měla míst v letadle. Z fronty na odbavení poslali pana Jiřího zase zpátky na hotel s letenkou na další den ráno. Do Prahy se dostal o dvacet hodin později. Pozdě, ale přece. V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady vznikl panu Jiřímu kromě nároku na zajištění náhradní přepravy, ubytování, občerstvení, které mu aerolinka poskytla, také nárok na finanční odškodnění.

Svůj nárok na odškodnění ve výši 250,- € uplatnil pan Jiří u aerolinky hned po příletu do Prahy. Když se ale tři týdny nic nedělo, obrátil se s žádostí o pomoc na nás – doufal, že s námi bude aerolinka snad více ochotná se bavit. A i když to zpočátku nevypadlo, nakonec se ukázalo, že měl pan Jiří  pravdu.

Na naši první výzvu aerolinka sice nijak nereagovala, nicméně jakmile jsme odeslali urgenci s předžalobní upomínkou, vše bylo najednou jinak. Během několika málo dnů jsme od leteckého přepravce obdrželi telefonát, že odškodnění v plné výši, tedy 250,- €, odeslal na bankovní účet pana Jiřího.

Opět se potvrdilo, že pojištění právní ochrany dokáže člověku ušetřit spoustu času, nervů a v neposlední řadě i peněz. A co vy? Už máte to své? Od D.A.S.?

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek