Prý když má dovolenou tak má čas

June 12, 2019

Léto pomalu klepe na dveře a s ním i doba dovolených. Nejeden z nás vyrazí za zaslouženým odpočinkem letecky. Takové zpožděné letadlo dokáže ale celou dovolenou nepěkně rozbourat. Své o tom ví i paní Milada s rodinou.

Paní Milada plánovala s manželem a jejich třemi dětmi dovolenou v Portugalsku. Letenky, ubytování a hurá na letiště. Tam se ale dozvěděli, že let bude mít přes čtyři hodiny zpoždění. Neoficiálně jim bylo sděleno, že jedno z letadel letecké společnosti má poruchu a zkrátka nemají jiné. Oficiálně se jim žádného vyjádření nedostalo. Do Lisabonu dorazila rodina paní Milady nakonec až po desáté hodině večer namísto plánované šesté, což jim způsobilo pěkné trable s ubytováním a dopravou do něj.

Po návratu z dovolené se paní Milada obrátila na leteckou společnost s žádostí o odškodnění, ta ale její žádost zamítla s tím, že došlo k mimořádným okolnostem, kterým nešlo zabránit. S tím se ale paní Milada odmítla smířit. Ještě štěstí, že nás měla. V zastoupení paní Milady jsme dopravci odeslali nesouhlas s vyřízením její žádosti za zpožděný let. Šli jsme do toho naplno a odkázali se mj. na Nařízení Evropského parlamentu a Rady a judikaturu Evropského soudního dvora – dopravce ony mimořádné okolnosti, kterým prý nešlo zabránit, nijak neprokázal.

Letecká společnost tíhu našich argumentů neunesla a přehodnotila své stanovisko. Po krátké upřesňující korespondenci vyplatila paní Miladě 32.120 Kč (6424 Kč za osobu) a navrch se omluvila slevou na další let. Případ dopadl k plné spokojenosti paní Milady.

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek