Roztomilý kukuč nedělá hodného psa

Sept. 5, 2022

Paní Věra byla vášnivou chovatelkou psů s bohatými kynologickými zkušenostmi. A pokaždé když viděla na ulici roztomilého pejska, měla nutkání jít hned za ním a pohladit si ho. Jednoho dne se jí však tohle chování vymstilo.

„To je ale krásný pejsek,“ rozplývala se paní Věra, když na cestě domů uviděla roztomilého chlupáče s vrtícím ocáskem a barevným postrojem. Už předem tušila, že jí to nedá a bude chtít pejska podrbat za uchem. Jak si řekla, tak udělala. Přešla silnici a vydala se přímo k čmuchajícímu pejskovi a jeho majitelce.  

Paní Věra věděla, co se sluší a patří, a tak předem oslovila majitelku a zeptala, zda si jejího psího parťáka může pohladit. Ještě předtím, než to stihla doříct, se stalo něco neočekávaného. Roztomilý kukuč pejska se náhle proměnil ve tvář připomínající dravou saň, která se po paní Věře začala ohánět svými velkými tesáky. Majitelka se snažila psa uklidnit, ale vše bylo marné. Pes vyskočil a paní Věru nemilosrdně pokousal.  

Paní Věra, která byla stále ještě v šoku, se rozhodla celou situaci řešit a obrátila se na pojišťovnu s žádostí o kompenzaci. V tom ale narazila na problém. Její výpověď a výpověď majitelky psa se výrazně lišily. Majitelka psa tvrdila, že paní Věra na psa sahala bez svolení, paní Věra zase říkala pravý opak. Pravdou však bylo to, že paní Věra nebyla první, koho pes pokousal. 

 Ve chvíli, kdy pojišťovna odmítla poskytnout pojistné plnění, paní Věra napsala do D.A.S. A dobře udělala. Právníci jí nejdřív řekli stanovisko k samotnému nároku na náhradu újmy a škody a po domluvě kontaktovali majitelku psa, aby vše uhradila. Jak to nakonec dopadlo? I když se majitelka vykrucovala, výzvy právníků D.A.S. se nakonec zalekla a paní Věře poslala na účet 3.000 Kč. „Velké díky za to, že jste se mě zastali. Nevím, co bych si bez vás počala,“ řekla s vděčností paní Věra, která prý bude s hlazením cizích psů od teď mnohem opatrnější.  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek