Roztomilý kukuč nedělá hodného psa

Sept. 5, 2022

Paní Věra byla vášnivou chovatelkou psů s bohatými kynologickými zkušenostmi. A pokaždé když viděla na ulici roztomilého pejska, měla nutkání jít hned za ním a pohladit si ho. Jednoho dne se jí však tohle chování vymstilo.

„To je ale krásný pejsek,“ rozplývala se paní Věra, když na cestě domů uviděla roztomilého chlupáče s vrtícím ocáskem a barevným postrojem. Už předem tušila, že jí to nedá a bude chtít pejska podrbat za uchem. Jak si řekla, tak udělala. Přešla silnici a vydala se přímo k čmuchajícímu pejskovi a jeho majitelce.  

Paní Věra věděla, co se sluší a patří, a tak předem oslovila majitelku a zeptala, zda si jejího psího parťáka může pohladit. Ještě předtím, než to stihla doříct, se stalo něco neočekávaného. Roztomilý kukuč pejska se náhle proměnil ve tvář připomínající dravou saň, která se po paní Věře začala ohánět svými velkými tesáky. Majitelka se snažila psa uklidnit, ale vše bylo marné. Pes vyskočil a paní Věru nemilosrdně pokousal.  

Paní Věra, která byla stále ještě v šoku, se rozhodla celou situaci řešit a obrátila se na pojišťovnu s žádostí o kompenzaci. V tom ale narazila na problém. Její výpověď a výpověď majitelky psa se výrazně lišily. Majitelka psa tvrdila, že paní Věra na psa sahala bez svolení, paní Věra zase říkala pravý opak. Pravdou však bylo to, že paní Věra nebyla první, koho pes pokousal. 

 Ve chvíli, kdy pojišťovna odmítla poskytnout pojistné plnění, paní Věra napsala do D.A.S. A dobře udělala. Právníci jí nejdřív řekli stanovisko k samotnému nároku na náhradu újmy a škody a po domluvě kontaktovali majitelku psa, aby vše uhradila. Jak to nakonec dopadlo? I když se majitelka vykrucovala, výzvy právníků D.A.S. se nakonec zalekla a paní Věře poslala na účet 3.000 Kč. „Velké díky za to, že jste se mě zastali. Nevím, co bych si bez vás počala,“ řekla s vděčností paní Věra, která prý bude s hlazením cizích psů od teď mnohem opatrnější.  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek