Školko, otřes se

June 24, 2020

Klientem v našem příběhu týdne je jedna menší mateřská školka z malého okresního města. Ta měla s jistým vydavatelstvím smlouvu na odběr dětských časopisů a spolupráce dlouhá léta probíhala bezproblémově. Až jednou do školky dorazily obvyklé časopisy s fakturou, která byla skoro třikrát větší než doposud.

Paní ředitelka okamžitě telefonicky ověřovala, zda ve vydavatelství nedošlo k chybě – takový rozdíl oproti běžně fakturovaným částkám skutečně na první pohled jako omyl vypadal. V telefonu se ale paní ředitelka dozvěděla, že se o žádný omyl nejedná. Fakturu ať prý zaplatí, jinak bude vydavatelství dluh vymáhat. Zklamaná a rozčarovaná přístupem vydavatelství ihned napsala, že si školka časopisy dále již nepřeje za novou cenu odebírat, na což jí z vydavatelství vzápětí přišla odpověď, že má školka smůlu, když smlouva je ještě na rok a půl.

V tu chvíli byla paní ředitelka skutečně ráda, že své školce sjednala pojištění právní ochrany u D.A.S. Ihned jsme případ převzali a začali se prodírat spletitými uličkami všeobecných obchodních a smluvních podmínek a hromadou nepřehledných faktur, které měla mateřská školka od neférového vydavatelství k dispozici. Po prozkoumání všech relevantních podkladů jsme dospěli k závěru, že skokové, a hlavně jednostranné, zvýšení ceny, kterého se vydavatelství dopustilo, je protizákonné. Posléze jsme se i dozvěděli, že se jednalo o způsob, jakým chtělo vydavatelství řešit svou nevalnou finanční situaci. Nebylo už dále o čem rozmýšlet – vydavatelství jsme v zastoupení mateřské školky zaslali výzvu opřenou o relevantní argumenty, proč je zvýšení ceny nezákonné a nelze jej ze strany školky akceptovat. Spolu s tím jsme odeslali i odstoupení od smlouvy, jelikož si paní ředitelka již nadále nepřála s daným vydavatelstvím spolupracovat.

Pod tíhou argumentů a snad i vlastního svědomí jednatel vydavatelství akceptoval námi ve výzvě uvedené argumenty a písemně sdělil, že vydavatelství na úhradě sporné faktury trvat nebude. Zároveň i přijal odstoupení od smlouvy. A paní ředitelka? Ta byla nesmírně ráda, jak vše dopadlo. Nejen, že jsme její mateřské školce ušetřili přes 10.000 Kč, zároveň jsme i dosáhli toho, že s nepoctivým vydavatelstvím už nikdy nebude muset mít nic společného.

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek