Ve špatný čas na špatném místě

May 10, 2021

Vše začalo jako normální den. Pan Martin nasedl do auta a jel do práce. Cestou se však připletl do vážné autonehody, která mu zdevastovala celé auto. I přes absolutní škodu mu pojišťovna chtěla vyplatit pouze malou část náhrady. Jak si s touto zapeklitou situací poradili právníci D.A.S.?

Jeden smolný moment a neštěstí je na světě. Své by o tom mohl povídat pan Martin, který byl ve špatný čas na špatném místě a připletl se do ošklivé autonehody. Všechny rány naštěstí odneslo jeho auto, které bylo na místě zdemolováno. Pan Martin dlouho neváhal a obrátil se s nadějí na svou pojišťovnu, aby mu pomohla uhradit vzniklou škodu. 

Pojišťovna dala zbytky auta do aukce, ze které vytěžila celkem 60.000 Kč. Vzhledem k tomu, že původní cena auta byla vyčíslena na 96.198 Kč, pojišťovna doplatila pouze rozdíl ve výši 36.198 Kč. „To se mi moc nezdá,“ zakroutil hlavou pan Martin a okamžitě se obrátil na D.A.S. s žádostí o pomoc a vyjasnění celé situace. 

Právníci mu poradili, aby si pan Martin nechal spravit auto autorizovaným servisem. Následně se znovu obrátili na pojišťovnu, aby uhradila náklady na opravu, a argumentovali judikaturou Ústavního soudu. Mimo to poukázali i na to, že náhrada škody může převýšit obvyklou cenu poškozené věci. V běžné judikatorní praxi totiž může jít až o třetinové převýšení.  

Jak to nakonec dopadlo? Po pádné argumentaci právníků už nebylo úniku. Pojišťovně tak nezbylo nic jiného než panu Martinovi vrátit pojistné plnění v celkové výši 114.707 Kč. „Jsem moc rád, že mi D.A.S. krylo záda,“ dodal s úsměvem pan Martin, který dostal nejen základní kompenzaci ve výši 36.198 Kč, ale také uhrazené náklady na opravu zničeného auta. Lepší konec si pan Martin přát nemohl. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek