Z oběda rovnou k zubaři

March 13, 2023

Kdo z vás nedá dopustit na salámovou pizzu? Pak patříte do klubu pana Martina, který každý týden objednával obědy z italské restaurace. Jednoho dne měl ale smůlu. A místo skvělého gurmánského zážitku ho čekala nepříjemná návštěva u zubaře.

Byl klasický pracovní den. Telefonáty nebraly konce, zprávy v e-mailové schránce se jenom vršily. Pan Martin po nabitém dopoledni moudře uvážil, že je nejvyšší čas na obědovou pauzu, a z vyhlášeného italského podniku si objednal svoji oblíbenou pizzu. „Dneska dobrý oběd bodne,“ těšil se znavený pan Martin. 

Jakmile mu pizzu dovezli do kanceláře, s chutí se do toho pustil. Jeho potěšení však netrvalo dlouho. Po pár soustech se ozvalo hlasité křupnutí a pana Martina zalil nepříjemný pocit bolesti. Jaké bylo jeho překvapení, když zjistil, že se mezi rajčátky, sýrem a salámem ukrýval nechtěný bonusový přídavek – kamínek z pece. Kamínek panu Martinovi zůstal na památku, což se nedalo říct o jeho stoličce, která se mezitím vydala na průzkum jeho trávicího traktu

Náročný den se v tu chvíli stal ještě náročnějším. Pan Martin nelenil a okamžitě volal na poradenskou linku D.A.S. Právníci mu řekli, aby to bez zbytečného odkladu nahlásil pizzerii a upozornil ji na to, že bude uplatňovat své právo na náhradu způsobené škody. Zatímco pan Martin měl plno práce s opravou svého zubu, právníci převzali do svých rukou mimosoudní komunikaci s pizzerií. A jakmile byl zub spravený, předložili jí fakturu od zubaře. Reakce podniku byla naštěstí více než příznivá: „V pořádku, částku ihned uhradíme a pan Martinovi se moc omlouváme za způsobené problémy,“ napsal majitel restaurace.  

Právníci i pan Martin měli štěstí – narazili na podnik, který si svých zákazníků považoval a dokázal za takové faux pas převzít zodpovědnost. Díky pohotovému řešení měl pan Martin opět úsměv na tváři a přesvědčil se, že na právníky D.A.S. se může vždy spolehnout. 

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek