Zapřená škoda

April 6, 2021

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Pan Šimon vlastní velkou společnost na přepravu zboží. S velkou firmou je však spojena velká zodpovědnost – a to mimo jiné i za řešení škod, které jeho zaměstnanci jeho způsobí. A jednoho dne na řešení škody skutečně přišlo. Zaměstnanec společnosti svou neopatrností poškodil vozidlo a jeho přívěs, za což měl taky řádně zaplatit. Situace se ovšem nevyvíjela podle očekávání.

Zaměstnanec sice přiznal, že škodu způsobil, ale platit se mu už nechtělo. Vyřešil to tedy okamžitou výpovědí a doufal, že tučná částka na faktuře zmizí. V tom se ale zmýlil. „Já z něj ty peníze přece jenom dostanu,“ řekl si v duchu pan Šimon a zavolal právníkům z D.A.S., aby mu tuto ošemetnou záležitost pomohli vyřešit. A jak řekl, tak se taky stalo. Právníci celou záležitost řádně prošetřili a vyzvali bývalého zaměstnance, aby škodu uhradil. Ten však stále hrál mrtvého brouka a stále odmítal převzít zodpovědnost. Jak to nakonec dopadlo?

Po několika dalších výzvách a pod pohrůžkou dalšího zákonného postupu zaměstnanec nakonec souhlasil, že škodu zaplatí, a to ve formě splátek. Aby se však nemohl ze svých povinností znovu vyvléknout, na celý proces splácení dohlíželi právníci. Jakmile byl dluh splacen do poslední koruny, případ se mohl konečně uzavřít. Pan Šimon se zaradoval a poznamenal, že pojištění právní ochrany mu nejen ušetřilo peníze, ale také zbytečné nervy.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek