Zapřená škoda

April 6, 2021

Vymáhání škody je zapeklitý úkol, který potrápil nejednoho věřitele. Pěkně se u toho zapotil i pan Šimon, kterému jeho zaměstnanec poškodil vozidlo a přívěs. Na výzvy k úhradě nereagoval a snažil se vše zamést pod koberec. Jak si pan Šimon poradil s vykutáleným dlužníkem?

Pan Šimon vlastní velkou společnost na přepravu zboží. S velkou firmou je však spojena velká zodpovědnost – a to mimo jiné i za řešení škod, které jeho zaměstnanci jeho způsobí. A jednoho dne na řešení škody skutečně přišlo. Zaměstnanec společnosti svou neopatrností poškodil vozidlo a jeho přívěs, za což měl taky řádně zaplatit. Situace se ovšem nevyvíjela podle očekávání.

Zaměstnanec sice přiznal, že škodu způsobil, ale platit se mu už nechtělo. Vyřešil to tedy okamžitou výpovědí a doufal, že tučná částka na faktuře zmizí. V tom se ale zmýlil. „Já z něj ty peníze přece jenom dostanu,“ řekl si v duchu pan Šimon a zavolal právníkům z D.A.S., aby mu tuto ošemetnou záležitost pomohli vyřešit. A jak řekl, tak se taky stalo. Právníci celou záležitost řádně prošetřili a vyzvali bývalého zaměstnance, aby škodu uhradil. Ten však stále hrál mrtvého brouka a stále odmítal převzít zodpovědnost. Jak to nakonec dopadlo?

Po několika dalších výzvách a pod pohrůžkou dalšího zákonného postupu zaměstnanec nakonec souhlasil, že škodu zaplatí, a to ve formě splátek. Aby se však nemohl ze svých povinností znovu vyvléknout, na celý proces splácení dohlíželi právníci. Jakmile byl dluh splacen do poslední koruny, případ se mohl konečně uzavřít. Pan Šimon se zaradoval a poznamenal, že pojištění právní ochrany mu nejen ušetřilo peníze, ale také zbytečné nervy.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Ředitel versus starosta

Ředitel versus starosta

Když se dva lidé nepohodnou, nejlepším řešením je vzájemná dohoda. Přesně takhle to měl vyřešit pan starosta s panem ředitelem. Místo toho si ale vybral zákeřnější cestu – a to osobní pomstu. Jak D.A.S. zasáhla proti jeho nečestným praktikám?

Celý článek
Před týdnem

Třikrát opravovaná televize

Třikrát opravovaná televize

Moderní elektronika má nechvalnou pověst. Prý se vždycky rozbije těsně po záruce. Paní Martina utrhla rekord, neboť její televize přestala fungovat dokonce po 6 měsících. Následný proces reklamace ale nešel tak, jak očekávala. Ještě že měla po svém boku právníky D.A.S.

Celý článek
Před 2 týdny

Koukej, tady je zelená karta

Koukej, tady je zelená karta

Říká se, že lež má krátké nohy. Toto rčení se potvrdilo i při řešení případu pana Davida, kterého obalamutila jeho bývalá přítelkyně. Naštěstí měl po svém boku šikovné právníky, s nimiž situace nabrala nový směr.

Celý článek