
Nakupování je běžná rutina, u které málokdo čeká nějaké riziko. Jenže mezi regály s drogerií mohou číhat nečekané nástrahy. Své o tom ví paní Lenka, která si z obyčejného nákupu odnesla poničenou mikinu.
Paní Lenka se jednoho dne vydala do svého oblíbeného supermarketu. Nákup zaplatila a zamířila domů, kde ji čekalo nepříjemné překvapení: její oblíbená mikina byla posetá bílými skvrnami od čisticího prostředku. „To snad ne, byl to nový designový kousek. A nebyl zrovna nejlevnější,” povzdechla si.
Skvrna, která zabolela
Paní Lenka si byla jistá, že k nehodě došlo přímo v obchodě – čisticí prostředek musel být poškozený už na regále. Proto se bez váhání vydala zpět do obchodu a chtěla uplatnit nárok na náhradu škody. Odpověď prodejce? „Je nám líto, ale za tento incident nemůžeme převzít zodpovědnost.”
Nenechte se odbýt
Paní Lenka se nenechala odbýt a obrátila se na D.A.S. Po telefonické konzultaci zaslala všechny potřebné podklady – včetně čestného prohlášení svědka, který celý incident viděl na vlastní oči. Po rychlém vyhodnocení situace se advokáti pustili do mimosoudního jednání. A jak to dopadlo? Díky jasným důkazům a přesvědčivým argumentům obchod své rozhodnutí přehodnotil a odpovědnost za vzniklou škodu uznal.
Šťastný konec bez soudních tahanic
Paní Lenka tak získala náhradu škody, aniž by musela hradit vysokou sumu za právní zastoupení (odhad nákladů na advokáta by se vyšplhal na 7.000 Kč). „Moc děkuji za rychlou a vstřícnou asistenci. Pro mě je to další důkaz, že se právní ochrana se vyplatí — i když jdete jen na běžný nákup,” napsala do D.A.S. spokojená paní Lenka.
Právní ochrana soukromí
Nonstop právní služby pro každého, kdo chce mít jistotu při řešení každodenních sporů běžného života