Dluhy prý mají zůstat v rodině

April 10, 2017

Co rozhoduje o tom, kdo ještě patří do rodiny a kdo už ne? Účast na nedělním obědě? Rodokmen z babiččiny půdy? Chyba. O rodinných vazbách ví nejvíce pojišťovna pana Martina. Svůj skrytý talent odhalila v okamžiku, kdy měla zaměstnavateli pana Martina uhradit škodu po autohavárii v rámci jeho pojištění odpovědnosti. Na členy rodiny se totiž vztahovala výluka.

Navzdory mnoha úspěšným rodinným firmám se někdy říká, že společné podnikání přináší do rodiny rozbroje. Pan Martin je příkladem ze zcela opačného ranku. Pro svou švagrovou řídí kamion už léta a jako šéfovou si ji nemůže vynachválit. Jednoho dne však způsobil dopravní nehodu, a výrazně tak poškodil tahač i návěs, který řídil. Švagrová škodu pokryla z havarijního pojištění, ale téměř dvacet tisíc korun spoluúčasti požadovala po panu Martinovi.

Pan Martin nic nenamítal, své chyby si byl vědom. Vzpomněl si na své pojištění odpovědnosti a věřil, že škodu bez problémů uhradí z něj. Jenže to se přepočítal. Pojišťovna odmítla peníze vyplatit, protože zaměstnavatelem pana Martina je jeho švagrová a na škodu mezi rodinnými příslušníky se vztahuje výluka. Ještě než pan Martin sáhl do úspor, vytočil naše číslo.

Pečlivě jsme pročetli smluvní podmínky pojištění pana Martina a zjistili jsme, že sice hovoří o výluce pro škodu způsobenou mezi osobami “v relevantním vztahu”, avšak v definici tohoto vztahu osoby sešvagřené neuvádí. Pojišťovna se ještě zkoušela odkazovat na definici osoby blízké dle občanského zákoníku, kam již osoby sešvagřené patří, ale marně. Přesná argumentace zaměřená na jasné smluvní podmínky pojištění zajistila panu Martinovi plnou výplatu plnění.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek