Ledová sprcha

May 10, 2018

V létě je všechno lepší, dobrá nálada srší odevšad a člověk by mohl pořádat jednu chlazenou dobrotu za druhou. Pan Vladimír to moc dobře věděl, a proto se rozhodl prodat svůj stroj na ledovou tříšť. Jednoduchá kupní smlouva, prodával známé… Zkrátka nečekal žádné komplikace. A co myslíte? Byly? Na osm let!

Psal se rok 2010, když se na nás pan Vladimír obrátil se svým problémem. V roce 2007 uzavřel se známou kupní smlouvu na stroj na výrobu ledové tříště. Dohodl se, že kupní cenu ve výši 112 000 Kč mu známá zaplatí ve splátkách. Problém byl v tom, že známá zaplatila splátky jen dvě a k placení zbylých zhruba 80 000 Kč se neměla, i když ji o to opakovaně žádal. Nezbylo mu tedy nic jiného, než aby předal celou věc nám.

Ihned jsme pověřili advokáta, který známou pana Vladimíra obratem kontaktoval s předžalobní výzvou. Známá se však bránila, že stroj reklamovala a dostala od pana Vladimíra levnější, a že prý nic už platit nebude. Rovnou i vyloučila možnost jakékoliv dohody a nezbylo tedy nic jiného než podat žalobu.

V roce 2011 vydal okresní soud rozsudek ve prospěch pana Vladimíra. Proti tomuto rozsudku se však jeho známá odvolala a z nám dosud nepochopitelných důvodů jí dal odvolací soud v roce 2012 za pravdu a ještě jí přisoudil náhradu nákladů řízení přes 65 000 Kč. Byli jsme ale přesvědčeni, že je pan Vladimír v právu a podali jsme dovolání k Nejvyššímu soudu, se kterým jsme uspěli. V lednu 2014 měl pan Vladimír v rukou konečný rozsudek, že právo je na jeho straně! Trvalo to pak ale ještě jeden rok, než mu známá stroj doplatila. 

Po osmi letech dostal pan Vladimír za svůj stroj na ledovou tříšť konečně zaplaceno a je mu jasné, že nemít naši pojistku právní ochrany, jen těžko by se odhodlal k tak dlouhému vymáhání částky. Tím spíš, když by mu navíc hrozilo, že by v případě prohry musel platit nejen své náklady, ale i náklady druhé strany. Takhle měl vše pojištěné a nemusel se bát ničeho.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Dneska

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek