Léta přátelství jsou prý víc než mzda

July 31, 2017

Šéf je šéf a kamarád je kamarád. Když se sejde obojí naráz, přináší to nesporné výhody, ale také řadu problémů. O tom, že tykání se šéfem výplatu nezajistí, se přesvědčil pan Ota. Znenadání mu zaměstnavatel přestal vyplácet mzdu. A finanční potíže, do kterých se kvůli tomu pan Ota dostal, ho nezajímaly. Z přátelského a bezproblémového kolegy se stal chladný a odtažitý nadřízený.

Kávička při odpolední pauze, náruživá diskuze o adeptech na vítěze ligy nebo vtípky na adresu konkurence – dobré vztahy se zaměstnavatelem dokáží často zpříjemnit náplň pracovního dne. Byl to také jeden z důvodů, proč pana Otu jeho zaměstnání tolik bavilo a vykonával jej podle nejlepšího vědomí a svědomí. Na jeho loajalitě by se daly skály lámat. Pracoval zodpovědně a ochotně a jeho zaměstnavatel si toho léta velmi cenil.

Jednoho dne však nastal zlom a pan Ota začal postrádat na svém účtu mzdu. Nejprve jen čas od času, a tak si pan Ota pro sebe zaměstnavatele omlouval, že měl jistě nějaké nenadálé výdaje. Později se však intervaly prodlužovaly a nakonec pan Ota přestal dostávat mzdu úplně. Navíc zjistil, že mu jako řidiči bylo kráceno stravné. Když se kvůli chybějícím výplatám ocitl ve finanční tísni, důrazně na svého zaměstnavatele apeloval. Ale bez výsledku. Našel si proto nové zaměstnání a požádal nás o pomoc s vymáháním dlužné částky.

Zaměstnavatel měl opravdu hroší kůži a ani mimosoudní vyjednávání s naším advokátem neskončilo dohodou. Připravili jsme proto žalobu zahrnující klientovy nároky na dlužnou mzdu, krácené stravné a náhradu mzdy za výpovědní dobu. Soudní řízení trvalo sedm let. Odborná právní pomoc, shromážděné důkazy a také svědectví Otových kolegů nakonec pomohly případ dovést do zdárného konce.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 4 dny

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Poctivý zaměstnanec je k nezaplacení

Najít spolehlivého a poctivého zaměstnance je někdy pěkný oříšek. Sám se o tom přesvědčil také pan Leoš, který pracuje ve vedení jedné přepravní společnosti. Vždy se v lidech snažil vidět to nejlepší, což se mu v tomto případě vymstilo. Nový zaměstnanec Franta mu ukázal, jak důležité je vše prověřovat.

Celý článek
Před týdnem

Trojnásobná smůla v autoservisu

Trojnásobná smůla v autoservisu

Pískání brzd neznačí nic dobrého. Své o tom ví také pan Ladislav, který nechtěl nic riskovat a své auto dovezl do nejbližšího servisu. Jenže místo toho, aby mu závadu opravili, tak mu zadělali na další problémy.

Celý článek
Před 2 týdny

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Zapomenuté mýtné, co se pěkně prodražilo

Co se stane, když zapomenete zaplatit mýtné v zahraničí? Odpověď na tuto otázku dobře zná pan Petr – podnikatel v kamionové dopravě, který zapomněl pro jedno své auto uhradit silniční poplatek ve Velké Británii. Přečtěte si, jak funguje místní systém pokut.

Celý článek