Pozdní reklamace se šťastným koncem

Jan. 24, 2022

Slečna Alena miluje nákupy. A když jde nakupovat, tak to vezme ve velkém. Podzimní slevové akce ji nalákaly do jejího oblíbeného obchodu, kde si pořídila alespoň tucet nových kousků. Její radost však brzy přešla.

Kdy jindy vyrazit na nákupy než v období výprodejů. Na hon za vysněnými kousky se vydala také slečna Alena, která ulovila báječnou Disney mikinu. A protože slevy byly skutečně lákavé, pořídila si spoustu dalšího oblečení, se kterým se v kabince řádně vyfotila. V tu dobu ještě nevěděla, že taková fotodokumentace jí přijde později vhod. 

Když se vrátila domů, všechno oblečení si vyskládala do skříně a těšila se, až se v něm předvede svým kamarádům. Po 8 měsících konečně došla řada i na vytouženou Disney mikinu. Přátelé ji její outfit pochválili, ale upozornili ji na pár nevzhledných skvrn, které jako by vystupovaly ze spodních vrstev látky. „Ale ne, já jsem si v obchodě vůbec ničeho nevšimla,“ povzdechla si Alena a přemýšlela nad tím, jak celou situaci řešit. 

Nakonec vzala věci do vlastních rukou a vydala se do obchodu s účtenkou. Prodavačka ji ale rázně odpálkovala: „Mladá dámo, mikinu jste koupila už před třičtvrtě rokem, sama jste ji mohla něčím ušpinit.“ 

Slečna Alena se ocitla v úzkých, ale vzdát to nechtěla. A tak zavolala na pomoc právníky D.A.S. Ti sepsali dopis prodejci, ve kterém ho upozornili hned na několik pádných argumentů. Zaprvé, fleky na mikině jsou vidět hlavně na denním světle, ne v kabince s umělým osvětlením. Zadruhé, skvrny jsou vespodu látky. To znamená, že si to slečna Alena nemohla zavinit sama. A nakonec, prodlevu reklamace vysvětlili tím, že si Alena v ten den koupila mnoho oblečení, a tak mikina zůstala ve skříni nenošená několik měsíců.  

Všechno mělo nakonec šťastný konec. Prodejce neměl na neprůstřelné argumenty právníků už co říct, a tak se rozhodl pozdní reklamaci uznat. „To je skvělá zpráva,“ zaradovala se slečna Alena. Díky vráceným penězům se může vrhnout do dalšího nakupování. Tentokrát se ale prý ujistí, že oblečení je skutečně v pořádku. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Zapomenutý dluh

Zapomenutý dluh

Dluhy se mají platit. Má to jen jednu malou výjimku – po promlčení lhůty na vymáhání tato povinnost odpadá. Co ale dělat, když se najde člověk, který po vás peníze bude chtít i přesto? Jako inspirace poslouží příběh našeho klienta, pana Františka.

Celý článek
Před 2 týdny

Není pila jako pila

Není pila jako pila

Ne všechny reklamace probíhají hladce. Někdy musíte na prodejce zatlačit a sáhnout po právní pomoci. To udělal i pan David a vyplatilo se. Ušetřil si tím nervy, čas i peníze. Inspirujte se příběhem, jak z neúspěšné reklamace stává úspěšná.

Celý článek
Před 2 týdny

Nepovedené Vánoce v Dubaji

Nepovedené Vánoce v Dubaji

Vánoce v teple a u bazénu? To je sen nejednoho z nás. Na exotickou dovolenou se těšili také manželé Vladimír a Iveta, kteří zaplatili nemalou částku za luxusní dubajský hotel. Jejich představy o prvotřídní dovolené se ale rychle rozplynuly.

Celý článek