Pozdní reklamace se šťastným koncem

Jan. 24, 2022

Slečna Alena miluje nákupy. A když jde nakupovat, tak to vezme ve velkém. Podzimní slevové akce ji nalákaly do jejího oblíbeného obchodu, kde si pořídila alespoň tucet nových kousků. Její radost však brzy přešla.

Kdy jindy vyrazit na nákupy než v období výprodejů. Na hon za vysněnými kousky se vydala také slečna Alena, která ulovila báječnou Disney mikinu. A protože slevy byly skutečně lákavé, pořídila si spoustu dalšího oblečení, se kterým se v kabince řádně vyfotila. V tu dobu ještě nevěděla, že taková fotodokumentace jí přijde později vhod. 

Když se vrátila domů, všechno oblečení si vyskládala do skříně a těšila se, až se v něm předvede svým kamarádům. Po 8 měsících konečně došla řada i na vytouženou Disney mikinu. Přátelé ji její outfit pochválili, ale upozornili ji na pár nevzhledných skvrn, které jako by vystupovaly ze spodních vrstev látky. „Ale ne, já jsem si v obchodě vůbec ničeho nevšimla,“ povzdechla si Alena a přemýšlela nad tím, jak celou situaci řešit. 

Nakonec vzala věci do vlastních rukou a vydala se do obchodu s účtenkou. Prodavačka ji ale rázně odpálkovala: „Mladá dámo, mikinu jste koupila už před třičtvrtě rokem, sama jste ji mohla něčím ušpinit.“ 

Slečna Alena se ocitla v úzkých, ale vzdát to nechtěla. A tak zavolala na pomoc právníky D.A.S. Ti sepsali dopis prodejci, ve kterém ho upozornili hned na několik pádných argumentů. Zaprvé, fleky na mikině jsou vidět hlavně na denním světle, ne v kabince s umělým osvětlením. Zadruhé, skvrny jsou vespodu látky. To znamená, že si to slečna Alena nemohla zavinit sama. A nakonec, prodlevu reklamace vysvětlili tím, že si Alena v ten den koupila mnoho oblečení, a tak mikina zůstala ve skříni nenošená několik měsíců.  

Všechno mělo nakonec šťastný konec. Prodejce neměl na neprůstřelné argumenty právníků už co říct, a tak se rozhodl pozdní reklamaci uznat. „To je skvělá zpráva,“ zaradovala se slečna Alena. Díky vráceným penězům se může vrhnout do dalšího nakupování. Tentokrát se ale prý ujistí, že oblečení je skutečně v pořádku. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 3 dny

Půlka objednávky, holé neštěstí

Půlka objednávky, holé neštěstí

Když si objednáváte zboží online, nikdy nevíte, co dostanete. Někdy vám prodejce může omylem zaslat zcela jiný produkt, jindy vám nemusí přijít kompletní objednávka. To se stalo také panu Jirkovi, který v balíčku postrádal důležité součástky pro instalaci panelu na nářadí. Jak si s takovou situací poradil?

Celý článek
Před týdnem

Na rozmazané vidění si zvyknete

Na rozmazané vidění si zvyknete

Když si v životě nevíte rady, jdete za odborníkem a spoléháte na to, že vám správně poradí a pomůže vyřešit váš problém. S tímto počítal také pan Ondřej, který šel do optiky pro nové brýle. Domů se vracel s hezkými obroučkami, ale také rozmazaným viděním.

Celý článek
Před 2 týdny

Krutý návrat do reality

Krutý návrat do reality

Návraty z dovolené jsou vždy těžké, však to znáte. Své by vám o tom mohl vyprávět pan Daniel, který se z prosluněného Tenerife vracel zpátky do Vídně. Na letišti ho ale čekalo nemilé překvapení a bez pomoci advokátů D.A.S. se nakonec neobešel.

Celý článek