Pozdní reklamace se šťastným koncem

24. ledna 2022

Slečna Alena miluje nákupy. A když jde nakupovat, tak to vezme ve velkém. Podzimní slevové akce ji nalákaly do jejího oblíbeného obchodu, kde si pořídila alespoň tucet nových kousků. Její radost však brzy přešla.

Kdy jindy vyrazit na nákupy než v období výprodejů. Na hon za vysněnými kousky se vydala také slečna Alena, která ulovila báječnou Disney mikinu. A protože slevy byly skutečně lákavé, pořídila si spoustu dalšího oblečení, se kterým se v kabince řádně vyfotila. V tu dobu ještě nevěděla, že taková fotodokumentace jí přijde později vhod. 

Když se vrátila domů, všechno oblečení si vyskládala do skříně a těšila se, až se v něm předvede svým kamarádům. Po 8 měsících konečně došla řada i na vytouženou Disney mikinu. Přátelé ji její outfit pochválili, ale upozornili ji na pár nevzhledných skvrn, které jako by vystupovaly ze spodních vrstev látky. „Ale ne, já jsem si v obchodě vůbec ničeho nevšimla,“ povzdechla si Alena a přemýšlela nad tím, jak celou situaci řešit. 

Nakonec vzala věci do vlastních rukou a vydala se do obchodu s účtenkou. Prodavačka ji ale rázně odpálkovala: „Mladá dámo, mikinu jste koupila už před třičtvrtě rokem, sama jste ji mohla něčím ušpinit.“ 

Slečna Alena se ocitla v úzkých, ale vzdát to nechtěla. A tak zavolala na pomoc právníky D.A.S. Ti sepsali dopis prodejci, ve kterém ho upozornili hned na několik pádných argumentů. Zaprvé, fleky na mikině jsou vidět hlavně na denním světle, ne v kabince s umělým osvětlením. Zadruhé, skvrny jsou vespodu látky. To znamená, že si to slečna Alena nemohla zavinit sama. A nakonec, prodlevu reklamace vysvětlili tím, že si Alena v ten den koupila mnoho oblečení, a tak mikina zůstala ve skříni nenošená několik měsíců.  

Všechno mělo nakonec šťastný konec. Prodejce neměl na neprůstřelné argumenty právníků už co říct, a tak se rozhodl pozdní reklamaci uznat. „To je skvělá zpráva,“ zaradovala se slečna Alena. Díky vráceným penězům se může vrhnout do dalšího nakupování. Tentokrát se ale prý ujistí, že oblečení je skutečně v pořádku. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Když touha po odpočinku skončí v rukou advokátů

Víte, kde je ten nejlepší relax? Přece ve sprše. Své o tom ví také paní Daniela, která si do ní plánovala pořídit masážní box. Myšlenka o úžasném odpočinku se však brzy rozplynula. A bez pomoci D.A.S. se nakonec neobešla.

Celý článek
Před týdnem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Spor s pojišťovnou, který skočil triumfem

Pan Martin měl opravdu smolný den. Připletl se do dopravní nehody, která nepoškodila jen jedno, ale dokonce dvě jeho auta zaparkovaná podél silnice. Když pak požadoval proplacení škod, pojišťovna si hbitě našla kličku, jak se své zodpovědnosti vyhnout.

Celý článek
Před 2 týdny

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Jak vyhrát boj s Krajskou správou silnic?

Výmoly, štěrk, nerovnosti na silnici. V nejlepším případě to odnese jen pneumatika, v horším případě i disk nebo další části auta. V případě pana Leoše to bylo obojí. S úhradou oprav za škodu to však tak jednoduché nebylo.

Celý článek