Pozdní reklamace se šťastným koncem

Jan. 24, 2022

Slečna Alena miluje nákupy. A když jde nakupovat, tak to vezme ve velkém. Podzimní slevové akce ji nalákaly do jejího oblíbeného obchodu, kde si pořídila alespoň tucet nových kousků. Její radost však brzy přešla.

Kdy jindy vyrazit na nákupy než v období výprodejů. Na hon za vysněnými kousky se vydala také slečna Alena, která ulovila báječnou Disney mikinu. A protože slevy byly skutečně lákavé, pořídila si spoustu dalšího oblečení, se kterým se v kabince řádně vyfotila. V tu dobu ještě nevěděla, že taková fotodokumentace jí přijde později vhod. 

Když se vrátila domů, všechno oblečení si vyskládala do skříně a těšila se, až se v něm předvede svým kamarádům. Po 8 měsících konečně došla řada i na vytouženou Disney mikinu. Přátelé ji její outfit pochválili, ale upozornili ji na pár nevzhledných skvrn, které jako by vystupovaly ze spodních vrstev látky. „Ale ne, já jsem si v obchodě vůbec ničeho nevšimla,“ povzdechla si Alena a přemýšlela nad tím, jak celou situaci řešit. 

Nakonec vzala věci do vlastních rukou a vydala se do obchodu s účtenkou. Prodavačka ji ale rázně odpálkovala: „Mladá dámo, mikinu jste koupila už před třičtvrtě rokem, sama jste ji mohla něčím ušpinit.“ 

Slečna Alena se ocitla v úzkých, ale vzdát to nechtěla. A tak zavolala na pomoc právníky D.A.S. Ti sepsali dopis prodejci, ve kterém ho upozornili hned na několik pádných argumentů. Zaprvé, fleky na mikině jsou vidět hlavně na denním světle, ne v kabince s umělým osvětlením. Zadruhé, skvrny jsou vespodu látky. To znamená, že si to slečna Alena nemohla zavinit sama. A nakonec, prodlevu reklamace vysvětlili tím, že si Alena v ten den koupila mnoho oblečení, a tak mikina zůstala ve skříni nenošená několik měsíců.  

Všechno mělo nakonec šťastný konec. Prodejce neměl na neprůstřelné argumenty právníků už co říct, a tak se rozhodl pozdní reklamaci uznat. „To je skvělá zpráva,“ zaradovala se slečna Alena. Díky vráceným penězům se může vrhnout do dalšího nakupování. Tentokrát se ale prý ujistí, že oblečení je skutečně v pořádku. 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek