Ulomená kachlička

Jan. 16, 2023

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Pan Milan se jedné slunečné soboty vydal na nákup do svého oblíbeného supermarketu. Zrovna ten den na něj čekaly báječné slevy, a tak jednoduše nemohl odolat. Pěkně si nakoupil a vyrazil domů. Když scházel po schodech obchodního domu, pod pravou nohou se ulomila kachle. Radost z výhodného nákupu tak rychle vystřídala obrovská bolest vymknutého kotníku a natažených vazů.  

Pak už to šlo ráz na ráz. Následoval převoz do nemocnice, ošetření, týdenní nošení nechodící dlahy a následné přesádrování. V rámci rekonvalescence strávil pan Milan doma 3 měsíce. „Doufám, že dostanu nějaké odškodnění,“ říkal si v duchu. Předpoklad to byl správný, ale vymoci náhradu škody tak jednoduché nebylo.  

Nejdřív se pan Milan obrátil na obecní úřad, protože k úrazu došlo na veřejném místě. Jeho snahy ale skončily neúspěšně. Pak si na pomoc zavolal společnost D.A.S., která svůj tým ještě posílila o spolupracující advokátní kancelář. Společně přišly s tím, že vlastník schodů má povinnost zaplatit škody, pokud závada souvisí se zhoršenou schůdností (a pokud neprokáže, že závady nemohl odstranit) – závadou ve schůdnosti je podle zákona taková změna ve schůdnosti, kterou chodec při pohybu nemůže předvídat. 

D.A.S. s advokátní kanceláří nakonec připravily předžalobní výzvu obci, ve které vysvětlily situaci pana Milana a žádaly o proplacení celé řady nároků – od bolestného přes ztížení společenského uplatnění, náklady věcné škody, náklady spojené s léčením až po náhradu za ztrátu na výdělku. Co na to obec? Ta se k reakci neměla. Zanedlouho se však ozvala její pojišťovna, což bylo samo o sobě dobré znamení. Zlatým hřebem ovšem byla zpráva, že pojišťovna panu Milanovi vyplatí požadovaných 100.000 Kč. „To je zázrak,“ zajásal pan Milan. Tříměsíční pobyt doma a bolest z vymknutého kotníku mu sice nedokáže nic vynahradit, ale pocit zadostiučinění je k nezaplacení.  

 

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek