Za chyby se prý platí, i když nejsou vaše

Feb. 27, 2017

Když si najímáte ekonoma, předpokládáte, že vám ulehčí v účetní oblasti. S tím také ředitelka mateřské školy, paní Vilemína, najímala svého nového zaměstnance. Jenže se ukázalo, že neplnil své povinnosti a ještě navíc kvůli němu musela školka zaplatit penále. A po snaze přijmout zodpovědnost za své chyby ani památka.

Provoz mateřské školy znamená sám o sobě velikou zodpovědnost. Mimo řady jiných předpisů si musí školky ze zákona platit pojištění odpovědnosti organizace za škodu při pracovním úrazu. Paní Vilemína je ředitelkou mateřské školy už léta a o této povinnosti ví, avšak důvěřovala svému ekonomovi, že se o placení stará. Jenže nestaral. A paní Vilemína musela uhradit dlužné pojistné a ještě vysoké penále.

Vzdělávací instituce počítají každou korunu, a tak se paní Vilemína pokoušela se zaměstnancem dohodnout, aby penále vzniklé svou chybou zaplatil. Ovšem marně. Žádné smírné řešení nepřipadalo v úvahu. Proto paní Vilemína rozvázala se zaměstnancem pracovní poměr a požádala nás o pomoc s vymáháním dlužné částky u bývalého zaměstnance.

Zaslali jsme bývalému zaměstnanci předžalobní výzvu k zaplacení dlužné částky s poučením, že v případě, že ji neuhradí včas, budeme peníze vymáhat v rámci soudního řízení. Na základě naší výzvy bývalý zaměstnanec penále okamžitě uhradil a paní Vilemína mohla peníze využít mnohem účelněji, například k nákupu nových hraček pro děti.

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 6 dny

Nesprávně podaná reklamace

Nesprávně podaná reklamace

V seznamu reklamačních pravidel by se jeden rychle ztratil. Když ale po svém boku máte někoho, kdo se ve všech ustanoveních vyzná, pak vaše šance na úspěšnou reklamaci raketově roste. O tom se přesvědčil i pan Daniel.

Celý článek
Před týdnem

Dvojitá reklamace

Dvojitá reklamace

Jak rychle se vyřídí reklamace? To záleží na ochotě a časové kapacitě prodejce. V některých případech se ale ke spokojenosti zákazníka nevyřídí vůbec. To byl případ i pana Marka, který se bez právní pomoci neobešel.

Celý článek
Před 2 týdny

Ulomená kachlička

Ulomená kachlička

Stačí chvíle nepozornosti, špatná shoda náhod nebo v případě pana Milana ulomená kachlička, a vše se může v sekundě zhroutit. To, co se zdálo jako drobný úraz, nabralo opravdové grády. A kdyby nebylo D.A.S., ke zdravotním komplikacím by se přidaly i nemalé finanční náklady.

Celý článek