Zrada od šéfa

Oct. 11, 2021

Jistá práce, zvýšení kvalifikace, skvělý plat. To jsou výhody, kterých se pan Lukáš nemohl dočkat. Jeho nadšené očekávání o nové práci však brzy vystřídal pocit zklamání. A bez právní asistence D.A.S. se nakonec neobešel.

Změna zaměstnání představuje svěží start a příležitost, jak začít znovu a třeba lépe. Pana Lukáše jedna taková změna čekala a moc se na ni těšil. V sázce byly roky stabilní práce, a dokonce zvýšení kvalifikace. „Přesně tohle jsem potřeboval,” radoval se pan Lukáš. Byl dokonce tak nadšený, že se s novým zaměstnavatelem domluvil, že u něj zůstane až do konce roku 2024 – přestože měl pracovní poměr na dobu určitou do května roku 2021.  

Když se ho kamarádi ptali, jak to bude se smlouvu potom, pan Lukáš je chlácholil, že mu jeho šéf poměr určitě prodlouží. Jakmile se ale přiblížil termín konce smlouvy, zaměstnavatel se začal ošívat. „Je mi to moc líto Lukáši, ale bohužel vám poměr nemůžeme prodloužit,” řekl zaměstnavatel. A co hůř, vyzval pana Lukáše, aby podepsal dohodu o uznání dluhu, který byl způsoben náklady na zvýšení kvalifikace

Pan Lukáš dlouho neváhal a obrátil se na právníky D.A.S. Nejen, že měl přijít o svou práci, ale ještě zaplatit za něco, co podle něj nebylo fér. U zaměstnavatele totiž chtěl nadále pracovat a závazek dodržet. Právníci na urgentní situaci zareagovali urgentním dopisem, ve kterém zaměstnavatele informovali o jeho nesprávném postupu. Společně s tím poukázali na judikaturu Nejvyššího soudu, která hovoří v prospěch pana Lukáše a prokazuje rozpor s dobrými mravy. 

 Jak to celé dopadlo? Po těchto trefných důkazech musel zaměstnavatel uznat svou chybu. Panu Lukášovi se omluvil a od svého požadavku na zaplacení „dluhu” naštěstí upustil. Klient sice svou práci zpátky nedostal, ale alespoň mohl odejít bez finančních břemen. „To mi spadl kámen ze srdce,” řekl s úlevou pan Lukáš a poděkoval právníkům D.A.S., že se ho zastali v této zapeklité situaci.  

Chcete i vy, aby za Vámi stál silný partner?

Zadáním telefonního čísla souhlasím s tím, že budu ve zvoleném čase osloven a kontaktován za účelem seznámení se s možnostmi od D.A.S.

Děkujeme!

Obratem vám zavoláme na telefonní číslo +420.

Chyba při zpracování požadavku,
zkuste to prosím později znovu!
Před 5 dny

Ředitel versus starosta

Ředitel versus starosta

Když se dva lidé nepohodnou, nejlepším řešením je vzájemná dohoda. Přesně takhle to měl vyřešit pan starosta s panem ředitelem. Místo toho si ale vybral zákeřnější cestu – a to osobní pomstu. Jak D.A.S. zasáhla proti jeho nečestným praktikám?

Celý článek
Před týdnem

Třikrát opravovaná televize

Třikrát opravovaná televize

Moderní elektronika má nechvalnou pověst. Prý se vždycky rozbije těsně po záruce. Paní Martina utrhla rekord, neboť její televize přestala fungovat dokonce po 6 měsících. Následný proces reklamace ale nešel tak, jak očekávala. Ještě že měla po svém boku právníky D.A.S.

Celý článek
Před 2 týdny

Koukej, tady je zelená karta

Koukej, tady je zelená karta

Říká se, že lež má krátké nohy. Toto rčení se potvrdilo i při řešení případu pana Davida, kterého obalamutila jeho bývalá přítelkyně. Naštěstí měl po svém boku šikovné právníky, s nimiž situace nabrala nový směr.

Celý článek